tamam tamam sana da kafayı sıyırtmadan kaçayım ama madem deli dedin. sana doğuştan ben ebn ben deliyim, zır zır zır deliyimi göndereyim. bayyy:)) dinle yerime lütfen
Hayat devam ediyor ama ben yaşamayı beceremiyorum bu yaşıma kadar bomboş yaşadım hayatım heba oldu hiçbir şey başaramadım kazanamadım yapamadım hayata uyum sağlayamadım yaşamaya korkuyorum
Ben anormalim normal insanlar gibi olamadım hep asosyal pasif kendi halimde çekingen utangaç özgüvensiz yaşadım okulda hep yalnızdım ölü gibiyim hep dışlandım ezik görüldüm yani ben gerçekten istesemde yapamadım yapamıyorum hiçbir şeyi ayrıca kişiliğim bozuk oluşmuş artık düzelmez
Ben bu yaşıma kadar asosyal yaşadım ben istemedim ki en baştan hata yapmayı ben istesemde başaramadım olmadı beceremedim işte bu yaştan sonrada böyle devam eder düzelemem zaten hayata geç kaldım hayatı kaçırdım 0 dan ibaretim zaten kimse anlamıyo beni herkese basit geliyo bu sorunlar ama benim hayatıma engel oldu ve aşamıyorum işte neyse ben çıkıyorum teşekkür ederim cevap için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
bişey diyecem olmicak burda kardeşim
Güvenlik kursuna gıdıp güvenlikçi olabılırsın
Zengin Kocaaaa🤣
Yani sen 😍
Neinnn.. ben var çok fakir.. 😂 yansın geceler , pelinsu eceler , paralar bitince nerdelerrr 🤣
Para bitti aşk bitti kızlar evine gitti😀
Hep böyle oluyor zaten😏 para bitince bitmeyen aşk yok mu arkadaş🤣
önce bir kariyer planlaması yapman lazım.
Kariyer nasıl planlanir
ne iş olsa yaparım de bence:))
Beni aşar😀😀
işin yok bir de iş beğenmiyorsun kuzum:)) noldu mu yani
Ama ya 😀
yapacaksın nalannnn... yalan söylüyorsun:))
Deli ya :))))
tamam tamam sana da kafayı sıyırtmadan kaçayım ama madem deli dedin. sana doğuştan ben ebn ben deliyim, zır zır zır deliyimi göndereyim. bayyy:)) dinle yerime lütfen
Bende zır Deliyim😀
ilan etmen egerek yok. yüz metreden dedliolduğunu anlamıştım zaten:))
Bak ya 😀 bu bir hakarettir
atıın iyisine doru, insanın iyisine deli derler ama:))
O kadarrrr😀
evet mesajı kapalı kız... o kadar:))
Kaldirim muhendisligi diye bir meslek varmis
Senden sekreter olur ;)
Çalışmak istemek bile çalışmaktır...
Gwce hayatında iyi para var derim
Gel vereyim sana iş :)
Özel sekreterim olucaksın ;)
Yeteneğin ne 😂
Yokki😀
Edineceksin
İş başvurusu yap etraf iş kaynıyo
Nerde iş kaynıyo etraf ben senelerdir işsizim hatta hiç işim olmadı iş mesleği olana tecrübesi olana kaynıyo
@ByCıLız benim bir tecrübem yok yaşıma aldanma lütfen illaki bir yer bulunur e tabi sende haklısın yeri ve mekanına göre değişir
Yaşın genç ve bayansın bu zamanda bayanlar daha kolay iş buluyo ama ben bulamadım beni markete bile almıyolar
@ByCıLız anlıyorum işin zor Allah kolaylık versin
Amin boşa yaşıyorum demi
@ByCıLız yok estağfurullah öyle deme illaki şans senin de yüzüne bakar
Bu yaştan sonra adam olmazki benden hayatada geç kaldım zaten
@ByCıLız ne mezunusun?
Düz lise yani mesleğim tecrübem deneyimim hiçbir niteliğim yok özgüvenimde yok
@ByCıLız özgüvenden kaybediyorsun özgüvenin olursa her zaman kazanan sen olursun unutma
Zaten hep özgüvensiz korkak utangaç çekingen içime kapanık yaşadım sosyalfobi agorafobide var dışarı çıkamıyorum
@ByCıLız aş ve güven kendine emin ol işe yarayacak
Bu yaşıma kadar aşamadım kendimi bu yaştan sonra da aşamam kişiliğim bozuk oluştu yaşamayı beceremedim zaten hiç
@ByCıLız psikolojik destek al
İmkanım yok
@ByCıLız anlıyorum
@ByCıLız sana yardım edebilirim psikolojik açıdan
Teşekkür ederim ama nasıl yardımcı olacaksın ki ben düzelebileceğimi düşünemiyorum bile sanki pes etmiş kabullenmiş gibiyim
@ByCıLız hiçbir zaman pes etme imkansız diye bişey yoktur hayat devam ediyor unutma
Hayat devam ediyor ama ben yaşamayı beceremiyorum bu yaşıma kadar bomboş yaşadım hayatım heba oldu hiçbir şey başaramadım kazanamadım yapamadım hayata uyum sağlayamadım yaşamaya korkuyorum
@ByCıLız uyum sağlayacaksın hiçbirşey için geç değil ayaktasın hala
Ben anormalim normal insanlar gibi olamadım hep asosyal pasif kendi halimde çekingen utangaç özgüvensiz yaşadım okulda hep yalnızdım ölü gibiyim hep dışlandım ezik görüldüm yani ben gerçekten istesemde yapamadım yapamıyorum hiçbir şeyi ayrıca kişiliğim bozuk oluşmuş artık düzelmez
@ByCıLız sosyalleş en başından hata yapmışsın
Ben bu yaşıma kadar asosyal yaşadım ben istemedim ki en baştan hata yapmayı ben istesemde başaramadım olmadı beceremedim işte bu yaştan sonrada böyle devam eder düzelemem zaten hayata geç kaldım hayatı kaçırdım 0 dan ibaretim zaten kimse anlamıyo beni herkese basit geliyo bu sorunlar ama benim hayatıma engel oldu ve aşamıyorum işte neyse ben çıkıyorum teşekkür ederim cevap için
@ByCıLız sen bilirsin rica ediyorum iyi geceler
Seni daha fazla meşgul etmek rahatsız etmek istemedim boşa yormak istemedim seni çünkü ben düzelebileceğimi sanmıyorum iyi geceler
işportacılık yap kendı işinin petron u ol
Özel Güvenlik mantıklı.
Huhu kimse warmı 😅
Var var
Hani nerdeee ☺️
Bilmem ki kafe aç
Heryerde çalışamazsın zaten
Tezgahtar Market Elemanı Falan Olabilirsin
Memleket neresi ona göre cevap vereyim
Emlakcilik, ilk aklima gelen
Is ayrımı yaparsın sen calisamazsin :)
Garson satış sorumlusu temizlikçi vs.
maddi imkanin iyiyse bence hic calisma
boş gezenin boş kalfası olabilirisn
Zara'ya gir çok iyi maaşı var
aheyyy
Babam bazen böyle diyor 😀
banada erman baba derler zaten 😄
Hakikaten ilginç 😀
senin ilginc diyen dillerini severim
Oy Oy😀😙
En kolay sanırım garsonluk
Belediye de masa başı
kasiyer olursun marketlerde çalışabilirsin
Gel yanımda sekreter ol
Güvenlik kartı al avm de calis 😂😂
market isi falan
Bı koca bul 😉😂
Seni buldum
Hahahahah😂😂😂 tipinmiyim peki😁
ev hanımı ol
En sevdiğim😊
en kısada ol inş
ama gece mesaisi ağırolabilir
Inşallah😊
inş hadi bakalım
Etraf iş kaynıyo teyze
bimde kasiyerlik var
Orda gelen giden çok olur uğraşamam😀
Orada gelen gideni geç bide koli taşıma orayı burayı düzenleme var çok kötü 😂
Gül gül😀😀
benim işim daha kötü onlara güldüğüme bakma 😂
cok şey istiyorsun.
Iskura git yeter
bimde çalış
kasiyer
paraya mi ihtiyacin var
ne alaka
calismak mi istiyorsun
ben değil arkadaş istiyormuş bir düzgün oku
garsonluk?
İlanlara bak
mesela?
Hangi şehirdesin
Sana iş çok :))
kasiyer
Bilmem
baba parası ye
Okumalısın bence
Güvenlik. ol
cast ajansına basvur
kasiyer
Ne iş olursa yap.
kuaforluk yap
Alışırsın
el şeyi