+1 yılKendi sağlığı için bir psikolog ile staj görmeli.
20 yıl okul mu okunur ulan012 Yorumla
Soran+1 yılNiye okunmasını
- +1 yıl
Yaş 30 olacak
60 da belki emekli
10 yıl sonra rahmet 😒
Soran+1 yılÖyle belki yaşım geçmiş belki pörsümüş olucam ama en azından başardım geç de olsa istediğim oldu diyeceğim öteki türlü hem keşke hep pişmanlık sence hangisi
- +1 yıl
Yahu ben sana kızmıyorum ki neden bu kadar parladın?
Ben sisteme kızıyorum 😃
Soran+1 yılKızmadım ya emoji koymayınca öyle anlaşılıyor bak koyuyorum 😀😊😄
sisteme benden çok saydıran yoktur. Benim. durum karışık hayat boyu hastanede olmak istemiyorum hayat boyu bir işe girip rutinliğin içinde kaybolmak istemiyorum sonra daha beter bir rutinliğin içine girip evlenmek istemiyorum- +1 yıl
Rutin rutin rutin ehhh kes şunu 😃
2 kelamdan 1i rutin. senin yazı da rutin oldu rutin yazmaktan 😃
Soran+1 yılSadece 2 kere yazmışım abartma :) haksız mıyım ama
- +1 yıl
Haklısın hemşire hanım.
O lanet iğneyi masum insanların üzerinden çek ve alternatif bişeyler türet.
Korkuyorum ben ondan 😔
Soran+1 yılOlmaz ama siz acı çekerken ben mutlu oluyorum :) ne üretelim burak bey alternatif öneriniz?
- +1 yıl
Emla sürün en azından
🤔
#VicdanaDavet
Soran+1 yılAnlamadım 😂
- +1 yıl
Uyuşturun şu lanet olası kıçımı 😠👊
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTıpın yaşı olamaz
zaten işin belli
paran da iyi06 Yorumla
Soran+1 yılTıp mı oku diyorsun. Ama hastanede hemşirelik yaparken bir de tıp için çalışıcam 24 olucam bitmesi en iyi ihtimalle 30 tus var daha sonra. Ama hastanede çalıştığım için zaten kolay olur mesela ameliyat hemşiresi olsam hem cerrahları gözlerim bende öğrenirim bir taraftan
Cevap sahibi+1 yıltamam da
hemşiresin
en fazla bas hemsirelige yükselirsin
ama asla doktor olamazsın
hemşire ve doktor apayri bunu zaten biliyorsun
Soran+1 yılBiliyorum zaten tıp okursam kolay olur dedim ameliyathane hemşireliği yaparken bir yandan da tıp okumak bunu kastettim. Zaten bunu bildiğim için hiç başbhemşirelik hedefim falan da yok hemşireliğe yüksek lisans doktora vs uğraşacağıma tıp okumak için uğraşmak daha mantıklı geliyor ama başarabilir miyim sence azmedersem
Cevap sahibi+1 yılbence basarırsın
zaten dersler zor olsa da hemsirelik temelin olduktan sonra halledersin gibi
Soran+1 yılTeşekkür ederim :) ben bunu deneyeceğim galiba ama çalışmam lazım kazanmak için çok çalışmam :/
Cevap sahibi+1 yılee onu göze alman lazım zaten
att ve ya hemşirelik
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten hemşireyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
büyük ihtimal 6 sene içinde tıp mezunları da atanma sıkıntısı çekicekler bı dediğimi unutma araştır öyle karar ver.
033 Yorumla
Soran+1 yılBen tıp demiyorum acaba hangi bölüm olabilir diyorum. Ne bileyim ne olur sence hukuk okusam? Veya uluslar arası ilişkiler vs?
Soran+1 yılYahu sende :) bir kere ben muhtemelen evlenemeyeceğim bu gidişle kız erkek ilişkilerinden ne anlıyorum ne de evliliği yürütebilirim hemde tüm hayallerimi ortada olmayan kocama mı bağlayayım şimdi :/ hadi fakir biri o zaman nasıl okuyacağım hem ev geçindirip hem okuyamam ya
Soran+1 yılYa ben baştan çok severek gelmedim bu bölüme o yüzden ganom da vasat yani muhtemelen akademik için yolum kapandı zaten akademik yapsam da hayat boyu okuyacağım başka bölüm okusam da.
Ama farklı bir bölüm istiyorum mesela bu üniversitemde erasmus yapamadım ama 2. üniversite okursam okulum uzaması falan önemli olmaz yapabilirim belki ama bitirince de bir şeyler yapabileyim istiyorum ama ne olabilir işte dediğin gibi hukuğun puanları düştü ama mesela siyaset bilimi kamu yönetimi vs okusam
Soran+1 yılYok 4. sınıfım ama bitti sayıyorum artık yani 2 ay sonra bitmiş olacak ama ne aradığımı bulamıyorum zamanında öylesine tercih yapmanın bedelini ödüyoruz. Tıp bende düşündüm ama ben aynı zamanda hastanede çalışıp hemde tıp kazanmak hadi imkansızı yapsam birde onu okumak sonra tus vs bütün hayatım hastane ve kitap arasında. Konum olarak isterim tıp ama ben farklı bir alanda sevdiğim bir meslek olsun istiyorum mesela yabancı dil öğreneyim okurken erasmus yapabileyim. Ama net değilim kararsızlık diz boyu sende anlarsın beni :/
Soran+1 yılAynı durumdayız yeminle :( tıpı kazanmak da zor :/ sen hemşirelik okuyabilirsin ama onu da bir düşün tıp çok vakit alır ama hemşireyliği 4 yılda bitirirsin erkeklerde var birsürü kaygı duyma.
Şimdi ben 21 yaşındayım okul bitince 22 oluyorum sonra işe girerim bir yandanda ders çalışırım ygs lys böylece kpss de çalışmış olurum Mart Mayısda sınavlara girerim atanırsam giderim bir yıl daha çalışırım 2 sene de kazanırım heralde. Tabi karar verebilirsem sonra yaş 24 olur bitmesi 30 uzmanlığı 40 😂😂 hayat bitti -THE END 😭😂😭😂😭
Soran+1 yılSen şimdi mühendissin özelde çalışıyorsun ve atanmayı deneyeceksin doğru mu anladım. Umarım başarabilirsin ama alımlar az diye biliyorum bende onun için hemşirelik dedim zaten ama hayırlısı olsun
Soran+1 yılBende aynı durum desem. Anadolu Lisesi mezunuyum zamanında sbs den 440 yapmıştım iyi bir Anadolu Lisesine girdim sağlık mesleğe gitmedim bak o zaman istemedim daha iyisi olur diye sonra üni de ilk senemde tercih yapıp geldim. buna bir yıl daha dursam tıp olurdu İstanbul'da hemşirelik puanları da fena değil salaklar gibi yazmayacaktım bunu :(
Soran+1 yılÖyle de beni memnun etmiyor bu :( doktor olabilecek kapasitede iken tabi zamanında şimdi onların altında çalışacak olmak koyuyor
Soran+1 yılİnşallah olur ama kararsızım siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler de vardı aklımda ama iş garantisi yok bitirince hemşireliğe devam etmek koyar. Ama bunu kazanmam çok zorlamaz. Ama tıp daha mantıklı tabi hem hastanede olurum tanırım mesela ameliyat hemşiresi olsam izlerim cerrahları falann zaten işte de öğrenmiş olurum ama bunda tek sıkıntım kazanmak :( 4 yıldır ne mat ne türkçe hiçbir şey görmedim bildiklerimi unuttum paslandım :( nasıl olacak bilmiyorum ama içimdeki ses tıp için uğraş diyor
Soran+1 yılDershanede öğretmenlik yani? Ama benim çalışmam lazım hemşirelik olarak yani para gerekiyor bu da saatlik 9 lira ile olacak iş değil ama lojmanı olan bir hastane bulucam oradan giderim kalan vakitlerimde ders çalışırım günde ortalama 3 -4 saat ile iki senede kazanır mıyım sence ama fizik de hiç yapamıyorum o gözümü çok korkutuyor
Soran+1 yılYa benim öyle bir imkanım yok çalışmak zorundayım günde 3-4 saat olmassa 5-6 saat çalışırım olmaz mı yine de?
Soran+1 yılBen formasyon da alıyorum olmadı öğretmenlik yaparken ders çalışırım o rahatta oluyor sağlık meslek lisesinde haftada 2 gün falan ders oluyor sonra öğrenciler staja gidiyor zaten. Ama nasıl ders çalışmam lazım sence ilk yıl konuları halledip temel yapsam 2. sene test çözsem olmaz mı günde ortalama 4 saat ile 2 yıl çalışmak evde 1 yıl hazırlanmaya denk gelmez mi
Soran+1 yılBence olur ya önemli olan saat değil verimli çalışabilmek ve düzenli disiplinli olmak.. Ama çalışırken nasıl olur bilmiyorum işe başlamadan ama nöbet tutarım falan gece nöbet gündüz ders çalışma vs yaparım inşallah sende atanırsın
- 1 yıl
kanki selam 7 yıl sonrasından yazıyorum ileri görüşlülük desen var
+1 yılevlen okuyup ne yapacaksın
025 Yorumla
Soran+1 yılSenin gibi zihniyetlerden kurtulmak için
- +1 yıl
zihniyetimi seveyim ya köpek kedi besleyip ölünce de cesedi kokmadan anlaşılmayacak biri olacağıma evlenriim daha iyi
Soran+1 yılEvlenmem demedim ki o kader işi ama ben okumak istiyorum herkesin hayat gayesi farklı seni beraberlik mutlu ediyor beni de başarılı olmak
- +1 yıl
ölünce başarılı insanı sırattan geçirmeyecekler. Maddi okulu okudun evlen maneviyata yoğunlaş o zaman kader demeyi biliyorsun ama kaderin üstünde kader olduğunu bilmiyorsun
Soran+1 yılHaklısın bir yerde ben de çok düşündüm ama hayat boyu ben böyle yaşayamam bir amacım olmalı diğer türlü boş bir hayat gibi geliyor. Bir işe gir hayat boyu rutinlik bir de evlen daha berbat rutinlik.. evlilik hayatı bana göre değil beni mutlu etmez maneviyata da çok düşkün değilim ama dua ediyorum çokça
- +1 yıl
o zaman siyaset üzerine oku. sene de bir kurban kesip dua edersin yeter
Soran+1 yılNiye siyaset dedin? Birde bu ülkede siyaset yapmak demek yalancı olmak demek bende onu ne beceririm ya :) Mesela siyaset okusam bitirince ne olabilirim
- +1 yıl
siyaset denilince aklına sadece dışarıdaki siyaset gelmesin. akedemisyen ol sürekli araştırırsın önce yardımcı doçent olursun sonra doçent... cooook uzun bir maraton snei bekliyor okumak bir ömür sürüyor
Soran+1 yılOda bir ihtimal ama sağlık üzerinden ilerlemeyi hiç düşünmedim ganom da vasat bununla ilerlemem mümkün değil zaten istemiyorum da
Soran+1 yılFarklı bir alanda olmak isterdim :/
- +1 yıl
siyasete atıl dediğimi yap çok araştırma konusu var
Soran+1 yılİlk yorumuna göre baya mantıklı cevap verdiğin için teşekkür ederim :) benim de aklımda o var aslında yıldız teknikte siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler mesela güzel olabilir hemde kazanmam da çok zor olmaz. Bu konu hakkında biraz daha bilgi verir misin ama pek araştırmadım bitirince ne yapabilirim onunla malum yaş da geçmiş olacak bunu 1 yıl sıkı çalışma ile kazansam aslında 23 de başlarım 28 de falan da bitirsem ne yapabilirim. Kaymakam falan olanlar bu bölümü mü bitiriyor
- +1 yıl
kaymakamlık mali müşavir Gelir uzman yardımcısı... çok meslek var ama kendini geliştirmen gerekiyor
Soran+1 yılBen hastanede çalışıp hem okuyup bir yandan da kendimi geliştiririm diyemem bu çok zor ancak okulu bitiririm de :(
- +1 yıl
çalış yaparsın
Soran+1 yılHer türlü hayatımı bir şeylere adıyorum sence tıp için mi uğraşmalıyım yıllar boyu onu okumakla amaç edinirim hiç değilse iş de garanti hemde aynı sektör yoksa sosyallik kendini geliştirme istediğim şey siyaseti mi sevmeliyim bitince iş garantim de yok
- +1 yıl
hemşirelik bitireceksin is garanti bence ikinci üniversite de siyaset olsun
Soran+1 yılİş garanti ama 2. yi bitirince yaşlı da olucam :( yine bir şey elde edemeyip hemşireliğe kalırsam kötü olur :( 24 de başlasam 28 de bitirsem iş bulur muyum sence
- +1 yıl
28 yaşlı değildir bence. spor yap dÜzenli olarak. is garantisi yok ama çalışıp beklersen is garantisi olur
Soran+1 yılÇalışıp beklersen dediğin ders çalışıp beklemek mi yoksa hemşire olarak çalışmak mı
- +1 yıl
hemşirelik yaparken okuyabilirsin. okulu bitirince de 1 sene parasız izine çıkıp sürekli ders çalışabilirsin
Soran+1 yılParasız izin olabiliyor mu ha deyip isteyince? Devlette çalışırken yapılabiliyor mu mesela
- +1 yıl
yapabilir ama para almazsın. 3 , 5 sene kullanabiliyorsun
Soran+1 yılKeyfiyen olur mu mazeret mi sunmam gerekir peki? Ve 3 yıl art arda kullanabilir miyim mesela sonra da dönebilir miyim mesleğe
- +1 yıl
para almayacaksın niye mazeretin olacak.
hemşirelik
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten hemşireyim :)
veterinerlik oku
08 Yorumla
Soran+1 yılAslında bu güzel bir şey olur :) peki iş imkanı nasıl olur ki mesela kendimi geçindirebilir miyim
Soran+1 yılOha ya bu çok güzel bir fikir :) Ama emin misin cidden iş imkanı için
Soran+1 yılSen nerede yaşıyorsun peki ve internetten baktım da genelde erkekler mi okuyor bunu biri yazmış bayanım herkes dalga geçiyor diye
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar