bayan şartlarına göre olabilir miyim bilmiyorum sizce?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
canım bende polis olmak istiyorum en büyük hayalim benim
boyum 164 kilom 57 ama gerçekten alım çok az 250 bayan alıyorlar ve başvuru sayısı gerçekten çok fazla . ygsden 350den yukarı alırsak bir ihtimalimiz var ama sadece pmyo barajini alıp girersek ilk eleyecekleri bizler oluruz.
En asgari boy 1.62 veya 1.63 olması lazım.. zira en büyük hayalimdi 😊 eğer sınavlarda başarı gösterirseniz mülakattan da geçersiniz diye düşünüyorum...
umarım çok teşekkürler :)
161 olsa olmuyo mu
1.56 boy sınırı var. İstersen kazanırsın kardeşim neden olmasın?
en büyük hayalim desem :)
Allah hakkında hayırlısını versin derim.
çok teşekkür ederim senin de
Allah razı olsun :) Biz geçtik o yollardan umarım sizde kazanırsınız.
Ya olsan ne olacak dairede oturup evrak dolduracaksın zaten :D
Olabilir o üniforma yı giymek bile sevda
umarım
Cevap
6Cevap
Hareketli olmak iyidir öncelikle ya liseden sonra pmyo ya da 4 yıllık lisans sonrasi pomem başvurcaksin bu meslekle alakali okadar çok şeyler biliyorum ki yaz yaz bitmez
Bilgilendirm sitesinde boy kilo oranları var arastırarak cevap bulabilirsin burdan dogru cevap alacagini sanmam.
Başarılar 😊
çok teşekkür eederim :)
Harekete bakmıyor bu iş ayrıca kızlarda en az 170 çünkü az alınıyor spor mülakat tam puan almalisin ygs sen 350üstü almayabak
olur kucuk polisler de goruyorum. ben
torpil var mıdır ki
@keydrop30 akıllı derken? sınavalrına çalışıyorum zaten
Bence güzel kızları polis yapmamalılar insanın gözaltına alınası geliyor 😂😂
olursun. parkurlara hazırlan
boydan dolayı kaybedebilirsin
Olma polis olupta napıcaksın
Vatan uğruna akmayan kanı neyleyim?
Vatanla ne alakası var? Polislere gıcık oluyorum keşke karşılaşsak da dövsem seni 😡
kes çeneni. Onlae sen uyurken vatan uğruna nöbetteler lan !
Bunun hakkını bile ödeyemezken onlara gıcık olduğunu mu söylüyorsun. Aynanın karşısına geç de ağla haline !
Nerde nöbette pardon? Güvenlikli sıcacık karakolda çay içerken mi vatanı koruyor?
Sen ne halt yiyorsun acaba? Özel harekatçılar da polistir. ben bir polisin gidip kaç ay dağdan o soğukta dönmediklerini biliyorum
Yazık sizin gibiler ülkede oldukça gençliğe çok yazık!
Özel harekatçı kadın polis 10 tane bile yoktur. Zaten sadece özel harekat polisleri çalışıyor diğerleri geziyor sadece.
Şuna bak ya resmen hain muamelesi yaptın 😡 inşallah polis tanıdığım olur da kavga ederiz pisliklerle 😡
Ya bir git ya cidden geri kafalı olamayacak kadar lanet birisin. Bu vatan uğruna olmaz ki feda , şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda.. En ufak birşey olduğunda koşarsın polislere ama. Yazık lan valla bak çok acıdım
gel ben hep buradayım tüm kanıtlarımla
Ben şimdiye kadar hiç polise gitmedim gitmem de. Onlardan gelecek faydayı istemiyorum ben. Onlar anca kelepçe takmayı bilir, insanları azarlamayı bilir, sert davranmayı bilirler. İnsanlık yok onların içinde. Ayrıca ben vatanseverim hakaret etmeden konuş.
Vatan sever misin? Cidden öyle misin otur bir düşün bence. Araştır türklüğü , araştır türkiyenin geçmişini.
Bana burda üç beş polisin hareketiyle tüm polisleri yargılayarak gelirsen hakaret ederim ben kusura da bakma.
O silahı kendi şahsi işlerin için kullanırsan nolucak?
Ben şahsi işime kullanmam ! Eğer birini öldürdüysem sebebi vardır , vardır vatana bir hainliği.
İnşallah %99 gibi vicdansız olmazsın o zaman...
Kadından polis olmaz ayrıca bunu da aklında bulundur.
Kadın gibi değilimdir , çoğu erkekten daha adamımdır bunu da sen aklında bulundur.
Ben güç olarak demiştim. Karşına güçlü bir erkek terörist çıksa napabilirsin ki sen?
Hiçbişey yapamazsın..
Sen öyle zannet insanları tanımadan yargılıyorsun. Fazla önyargılısın.
Zannetmiyorum, öyle zaten. Ayrıca önyargılı da değilim.
Sen kız'sın daha güzel meslekler var onlardan olsana manyak mısın nesin
Manyağım benim neyi seçtiğimde seni ilgilendirmez hadi yoluna
Bak işte klasik polis tavırları 😂 Vicdanınız bu kadar sizin
Arkadaşım uzatmanın anlamı yok !
Sen ruhen polis olmuşsun zaten bu ne asabilik 😂
Şunları da koyayım da hain sanma bari 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Polis olma ;)
Deli ediyorsun sabrımı zorluyorsun
😂😂😂 Sen şimdi kaç yaşındasın 18 mi?
Evet ne var bunda?
Benim kardeşim de 18 yaşında bu yıl liseyi bitiricek o da polis olmak istiyor aynı senin gibi zaten 😂😂
Polis falan olmayın. Siz kız'sınız. Feminist olun ya ne polisi 😏
Feministim zaten
Böyle feminist olmaz kadınsı ol biraz polislik nedir 😒
Sen beni deli etmek için mi buradasın?
Seni vazgeçirmek için burdayım 😂 Polis olma sakın. Başka bişey ol.
Polis olacam hırsımı arttırıyorsun dediklerine sadece :D
Nasıl yaa 😡😡
Kadından polis olmaz öldüresim geliyo sizi 😒
çık karşıma öldür sıkıyorsa
Öldürürüm tabi nolcak siz anca silahla korkutursunuz 😡
Kaç yaşındasın? Konuşman çocukça geliyor
Yaşımın ne önemi var? Senden büyüğüm
Olgunluk konusunda sıkıntı var o zaman
😡😡😡 tam öldürmeliksin cidden
sağ ol :D
Zor ama imkansız degil
Olamazsın..
neden?
Boyun kısa
Ayrıca orda ölçerken 3 cm kısa çıkıyo hep yani 159 falan olur
kendini koruyamazsin

En İyi Cevaplar