Geçen sene kazandığım bölüme bu sene gidebilir miyim?

Kayıt yaptırdım ama gitmedim notlarım devamsız olarak girilmiş bu sene gidebilir miyim?
Geçen sene kazandığım bölüme bu sene gidebilir miyim?
Cevapla