Geçen sene 2 yıllık bir bölüm kazandım gitmedim. Bu sene gidip tüm derslerimi alttan alacağım. Yatay geçiş şansım var mı?

Geçen sene 2 yillik bir bolum kazandim gitmedim. Bu sene gidicem tum derslerimi altan alacam 2. Donem ya da seneye yatay gecis yapabilirmiyim.

Geçen sene 2 yıllık bir bölüm kazandım gitmedim. Bu sene gidip tüm derslerimi alttan alacağım. Yatay geçiş şansım var mı?
Cevapla