Mühendislikten öğretmenliğe yatay geçiş çok mu saçma?

Kendimi bildim bileli en çok istediğim bölüm öğretmenlik ama iş olanaklarının zayıflaması ve maaşı yüzünden en çok istediğim bölümden uzaklaşıp bir tık daha az istediğim mühendislik bölümünde okuyorum. Okuduğum okul kötü yeni bir okul zaten ve eğitimi yetersiz, şehri sevmiyorum, arkadaş çevremde yok;öğretmenliği daha çok isterdim yapnayı ve onda daha başarılı olacağımı biliyorum merkezi yatay geçiş açılırsa yapmalı mıyım sizce (öğretmenlik de memleketimde)
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen cevaplarmısınız
Mühendislikten öğretmenliğe yatay geçiş çok mu saçma?
Cevapla