daha iyi bir üniversitede okumuş öğretmen daha mı kolay atanır?
Cevabın nedir?
Cevapla
Atama, tamamen okuduğun bölümle ilgili. Devletin alım yaptığı branşlara bak. Hangi branş için kadro çok açılmışsa o branşa atanmak kolaydır. Okuduğun Üniversitenin değil bölümün belirler atanma durumunu.
02 Yorumla
Soran+1 yıllise matematik kolay atanır mı sence
+1 yıllise matematik demissin bence çok iyi bir üniversitede lise matematik okuyacağına orta bir üniversitede ilkögretim mat oku inan iki bölum arasında daglar kadar fark var lise mat ölü bölüm
00 Yorumla
Hiç alakası yok. Kpss'den yüksek puan alan mülakata girmeye hak kazanır, mülakatta iyi bir puan alabilen atanır. şu an durum bu
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
10Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 590 cevap paylaştı. resmiyette yok ama daha iyi eğitim almış aday daha yüksek not alır yani. keza mülakatta da konuşmayı becerir
00 Yorumla
+1 yılHayır öyle bir şey asla söz konusu olmadı olamaz da. Hangi üniden mezunsunuz?
02 Yorumla
Soran+1 yılben üniversiteye hazırlanıyorum ve boğaziçi istiyorum. artısı olacağını dusunmustum
- +1 yıl
İnşallah Kardeşim Allah Büyük. Ben Katü mezunuyum ama bölümüm denizcilikti hiç bir zaman sınıf öğretmeni olan arkadaşlarıma üniden dolayı artı gelmedi ve belki de hala yüzde 80i yerinde sayıyor atama bekliyor. Sen hayırlısı ile kazan da bence 4 yıl ve ilerisi için şimdiden konuşmak çok erken.. Yakın Plan yaparsan daha anlamlı olur KARDEŞİM
+1 yılHayır hiçbir etkisi yok. Sadece öğretmenler arasında havan oluyor 😐😐
00 Yorumla
+1 yılHayır yok bence sadece özellerde çalışacaksan önemi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİleride ne olacağın belli olduğu için fark etmiyor. Boğaziçi mat bitirdin diyelim, şanlıurfadaki bir lisede öğretmen olucaksın :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayır. Üniversitelerin birbirinden hiçbir farkı yok.
00 YorumlaSadece kpss ye ve mülakatlara bakılır.
00 Yorumlakpss puanı önemli. Üniversite ile alakalı değil
02 Yorumla
Soran+1 yılo zaman üniversiteye hazırlanıp öğretmen olmaki isteyenlerin çok çalışmasına gerek yok mu? kötü bir üniversitede olsa bile kpssye çok çalışabilir o zaman
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılalakasi yok.. oyle bir ayrim yok
00 Yorumla
+1 yılDaha iyi akpli atanır 😂
10 YorumlaÖnemş yok.
00 YorumlaHayır ne ilgisi var
00 Yorumlane alaka
00 Yorumla
+1 yılönemi yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlakası yok
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Öğretmen atamalarında mezun olunan üniversitenin önemi var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar