Görsel iletişim tasarımı mezunuyum istediğim işi bulamıyorum neyapacağım?

Güzel sanatlar fakültesi görsel iletişim tasarımı bölümünden mezunum şimdi tezli yüksek lisansımı yapıyorum iş teklifi gelen yerler ufak defek kendinizi geliştiremeyeceğiniz matbaacı dönmesi yerler 1200 teklif ediyorlar oda ilk ay deneme süresi diye onu bile vermiyorlar bölüm arkadaşlarım 1,2 yıldır 1,5 a çalışıyorlar türkiyenin iyi üniversitelerinden birinden mezun olduk yetenek ve puan ile girdik ve çok iyiydik çalışmalarımıza bakanlar süper harika diyor ve bize en fazla 1200 teklif ediyorlar şişecam ve dengi şirketler büyük ajanslar deneyim istiyor en az 3 yıl ben de öyle yerlerde çalışmayı isterim çünki küçük yerler seninle birlikte alaylıları çalıştırıyor bir statümüz ayrıcalığımızın olmasının gerektiğini düşünüyorum sebebi bir mühendis bir mimarın işinde takım arkadaşı bir alaylı olmuyo sonuçta ya da bir mimarın işini tümden bir alaylıya vermiyorlar adamların imza yetkisi var bizim neden öyle değil adam bana 3 milyar vermek yerine yerime bir alaylıyı alıp 1 milyara çalıştırıyor ben yetenekli ve eğitimliyim dediğimde yetenek isteyen kim diyorlar al kopyala yapıştır işte diyo adam böyle bişey var mı ya:))?
Görsel iletişim tasarımı mezunuyum istediğim işi bulamıyorum neyapacağım?
Cevapla