Hasta kabul sekreterliği ve danışmanlığı kursu hakkında bilgisi olan var mı?

Annem görmüş tutturdu git bu kursa diye, ücreti 665 lira ve 50 puan alırsan belgeyi almaya hak kazanıyorsun. Benim sorum bu belgeyi aldıktan sonra hastaneye başvuru yaptığımda işe alınma ihtimalim yüksek mi?
Hasta kabul sekreterliği ve danışmanlığı kursu hakkında bilgisi olan var mı?
Cevapla