Sayısal bölüm zormu yoksa abartılıyor mu?

Herkes sayısal bölüm çok zor diyor ben abartılacak kadar zor olduğunu dusunuyorum sayısal bölüm okumuş olanlar ne dusunuyosunuz
Sayısal bölüm zormu yoksa abartılıyor mu?
Cevapla