Herkes sayısal bölüm çok zor diyor ben abartılacak kadar zor olduğunu dusunuyorum sayısal bölüm okumuş olanlar ne dusunuyosunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsayısaldaki her öğrenci süper matematik yapmaz hatta çoğu fizik yapamaz
ben fizik yapardım matematik yapamazdım mesela
istediğin bölüm ordaysa git oku ama tm de veya sözel zorlamanında pek bir mantığı yok
istediğim bölüm tm deydi ve sayısal okudum. Hep tm de olsaydım keşke dedim ama kursa katıldım. Mat-geo-sözel başka bir şey yok ciddi anlamda anlamasam bile kimya-fizik görmek istedim. İyiki tm olmamışım dedim ama işte her öğrenci farklıdır sende nasıl rahat edeceksen onu seç61 Yorumla- +1 yıl
10. sınıfım. Matematiğim hiç iyi değil diğer sayısallarım da biyoloji hariç şu an iyi değil ama çalışırsam yapacağımı düşünüyorum. Fizik Kimya ve Biyolojiye ilgim var. Matematik olmadan çok zorlandın mı sınavda nasıl yaptın?
Bu senin kafanla ilgili birşey. Millete sorarsan kırk tane fikir sunarlar sana iyice kafayı yersin.
Ben sözel bir bölüm okudum ama kafam sayısal çalışıyor. Acısını çok çektim çok yordu beni20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet zor ama okuyacak adamlar rahatça okuyo yapabiliyir yani sikinti degil okuyamayanlar okuyamayacaklari halde oralara gidiuor cok zor diye sizlaniyolar
20 Yorumla
+1 yılKendin hangi bölümde başarılıysan o bölümü tercih etmelisin
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
5Cevap
benim için kolay çünkü fiziği matematiği kimyayı merak ediyorum ama tarihe edebiyat tarihine falan hiçbir ilgim yok bu yüzden onlar benim için zor sayısal kolay. yani neye ilgin varsa o senin için kolaydır.
110 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 699 cevap paylaştı.
+1 yılyeteneğine bağlı :) bana da sözel bölüm zor geliyor mesela
20 Yorumla
+1 yıl10. sınıfım kimya mol yüzünden kimya ortalamam düşük ama biyoloji matematik iyi fizikte orta. Sayısalı seçtim ama çevrem çok korkuttu zorluğu yüzünden. Sayısal meslekler daha çok ve daha iyi mesleğe sahip olabileceğimi düşündüm. Aşırı mı zor lütfen yardım edinnn
31 YorumlaSayısalı seçen cok, yapan az. Her zaman matematigin cok iyiyse, kitap kitap matematik sorusu cozuyorsan, yaparsın. Ama bu yaşına kadar çalışmayıp simdi sayısalın meslekleri güzel diye sayısal secersen, yapamazsin.
40 YorumlaÇalışana hiçbirşey zor değil
61 Yorumla
+1 yılabatılmıyor gerçekten zor..
51 Yorumla
+1 yılSayısal zekaya sahipsen zor değil
00 YorumlaSeviyosan çok eğlenceli
00 YorumlaEger analitik dusunebiliyorsan zorlanmazsin.
00 YorumlaZordur tabi
50 Yorumla
+1 yılAbartı
00 Yorumla
+1 yıleşit seç kurtul dhdh
50 Yorumla
+1 yılAbartiliyo biraz
10 Yorumla
+1 yılabartı
10 Yorumlaaabartılıyo
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar