ODTÜ makine mühendisliğini 3.5 ortalamayla bitirdim. İşsız kaldım. hayayim mahvoldu. Tibba gitsem mi?

ODTÜ makine mühendisliğini 3.5 ortalamayla bitirdim. 1 yıldır İşsız kaldım. Annemler Bu yaşta hala yük olduğum için beni hor görüyorlar. Evden git diyorlar. Bu saatte sonra 24 yaşında tıbba gitsem iş bulabilir miyim? Yoksa garsonluk yapıp hayatımı böyle mi devam ettirsem? Param yok okumaya.
ODTÜ makine mühendisliğini 3.5 ortalamayla bitirdim. İşsız kaldım. hayayim mahvoldu. Tibba gitsem mi?
Cevapla