Kötü bölümde kötü üniversitede okuyarak 4 yılımı çöpe attım. İş bulamıyorum, ne yapmalıyım?

Vasıfsız bir insanım

Kötü bölümde kötü üniversitede okuyarak 4 yılımı çöpe attım. İş bulamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla