Medya ve iletişim bölümü sizce nasıl?

okuması kolay gibi geliyor.! birde istedigim bölümdü :) giresun üniversitesi oldu :D
bu bölümü okuyanlar nasıl bölüm neleri öğrencez şimcik?
2 yıllık ama özelden ben 4 e tamamlıcam :D
Medya ve iletişim bölümü sizce nasıl?
Cevapla