Bir insanı herkes tecrübesiz diye işe almazsa o insan nasıl tecrübe kazanacak?



Bugün Ankara Kızılay'da cafe/restorantlar da kahveciler de falan iş aradım kapılarında eleman aranıyor yazıyordu. Ama hep tecrübe istiyorlar nasıl işe gireceğim Bir insanı herkes tecrübesiz diye işe almazsa o insan nasıl tecrübe kazanacak?
Bir insanı herkes tecrübesiz diye işe almazsa o insan nasıl tecrübe kazanacak?
Cevapla