Hiç iş tecrübesi olmayanların, tecrübesi yok diye işe alınmamaları ve bu yüzden tecrübe edinememeleri sorunu nasıl çözülür?

Hiç iş tecrübesi olmayanların, tecrübesi yok diye işe alınmamaları ve bu yüzden tecrübe edinememeleri sorunu nasıl çözülür?
Ben daha liseye giderken çalışma hayatıma başladığım için (staj) hiç bu tarz bir sorun yaşamadım. Ancak şimdi tamamen farklı bir sektörde çalışmak için eğitim sürecindeyim, bu sürecin bitmesine az kaldı. Ve şu an üzerinde çalıştığım projenin bitmesiyle milyonların dikkatini çekeceğim ve bütün ışıklar üzerime çevrilecek.

Sizce tek bir proje iyi bir işte çalışmak için yeterli olur mu?
Hiç iş tecrübesi olmayanların, tecrübesi yok diye işe alınmamaları ve bu yüzden tecrübe edinememeleri sorunu nasıl çözülür?
Cevapla