Sizce geleceği olan bir meslek mi? Okuyan var mı çevrenizde?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBir arkadaşım var istatistik mezunu Elazığ'da okumuştu yanlış hatırlamıyorsam şimdi bir hastanede istatistikçi olarak çalışıyor KPSS ile girdi Ama ciddi manada bir matematik altyapısı istiyor Bildiğim kadarıyla ve okumak pek de kolay değil Çünkü zeki bir arkadaş
05 Yorumla- +1 yıl
Maaşı ne kadr :)
- +1 yıl
3000 civarı olmalı sanırım.
- +1 yıl
Ben de istatistik mezunuyum ama issizim. Atanamiyorum 2 senedir. Kac puanla yerlesti arkadasin?
- +1 yıl
@leiteadoçado08 merhabalar size bişey sorabilirmiyim
+1 yılValla ünide 2 saatlik dersini alıyorduk hocanın anladınızmı arkadaşlar lafından başka hiçbir kelimesini anlamıyordum ama sen bilirsin tabi müdire ;) bu kadar zorsa iş imkanı da vardır kesin :D
14 Yorumla- +1 yıl
Ne bölümü okuyorsunuz
- +1 yıl
Ziraat müh. Okuyordum bıraktım müdire anlaşamadık bölümle ;)
- +1 yıl
Hangi üniversite :)
- +1 yıl
Ankara üniversitesi müdire ;)
+1 yılİyi bir bölüm değil. İstatistik bölümü 2006 yılında ben liseden mezun olduğumda bile tartışılıyordu, bu bölüm nasıl falan filan.
10 yıl olmuş yahu. bir cacık olmaz o bölümden10 Yorumla
+1 yılIstatistik bolumu mezunuyum.. Şu an bostayim.. Kpss ye gircem.. polislik subaylik bunlarin sinavlarina da girmeyi dusunuyorum.. Ama guzel bir bolum matematigi seviyorum.. Cok zor bir bolum degil.. Tabi kpss puanlari bir hayli yuksek o ayri
07 Yorumla- +1 yıl
Siz basit gelecek bir istatistik ödevim var, bu ders yüzünden okulum uzadı yardımcı olabilir misiniz lütfenn🙏🏻
- +1 yıl
@PsikoloKocA tabi olurum
- +1 yıl
Lütfenn benim de çok ihtiyacim var bana da yardımcı olun
- +1 yıl
Merhaba istatistik ödevi için hala yardımcı oluyormusunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılHukuk okuyorum istatistik görüyorum yani bu dersi çoğu bölümde gösteriyolar ayrıcalığı yok
15 Yorumla- +1 yıl
hadi ya eee matematik mühendisiliği nasıl peki
Cevap sahibi+1 yılyani seviyosanız daha mantıklı olabilir
- +1 yıl
of ya şimdi 2 bölümden birini secicem ya matematik ya da istatistik sizce hangsinin iş olanagı var
Cevap sahibi+1 yılmatematik mühendisliği daha iş olanağı fazla gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
16Cevap
+1 yılİstatistik mezunu arkadaşım neden mühendis olmadım diye pişman.
02 Yorumla- +1 yıl
Iş mi yokmuş
- +1 yıl
Ne olacağın belli değil. Bankada çalışıyor şu an. Ama iyi bir mühendislik her zaman daha iyidir bence.
50 yıldır istatislik bölümü var. Bence okudğun bölümden çok hangi şehirde okumak istediğine bak. ve istersen daha lojistik bölümlerde oku hem sosyal bir yaşantın olur hem iş bulma derdin olmaz.
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 544 cevap paylaştı. Genç ben kim mühendisliği öğrencisiyim; hata tehşisi ve düz. teknikleri dersi vardı. Orada ucundan bucağından gördüm bu dersi.
00 Yorumla
+1 yılistatsistik hocamın dediği geldi aklıma :
"Türkiyede 3 çeşit yalan vardır arkadaşlar ; Yalan, kuyruklu yalan , istatistik."00 YorumlaOkuyorum. Geleceği var tabi.
08 Yorumla- +1 yıl
Hangi üniversitesi
- +1 yıl
Bende muğla dokuz eylül ege anadolu üniversitesiaarasında kaldım sizce hangisi iyi
- +1 yıl
1-Marmara 4 yıl sonra ilk kez öğrenci alacak.
2-Bölüm sıralamaları her sene biraz daha geriye gidiyor.
3- Genelde diğer bölümlerin kontenjanlar arttı.
Bu sebeplerden dolayı daha istatistikte daha iyi bir yere yerleşebilme ihtimalin var.
1 sene ege de okumuştum. Kampüsü güzel. Anadolu'nun da öyle. Dokuz Eylül şehrin biraz dışında kalıyor. Ayrıca anadolunun hazırlığına da zor diyorlar. Egenin eğitimi de fazla iyi değilmiş.
Başlara İstanbul ve ankaraları yaz. Sonra İzmir mi eskişehir mi ona karar ver. Aralarında çok fark yok. - +1 yıl
Of ya sıralama istediğimgibi gelmedi cukurova üniversitesi ancak gelir geçen sene çok kontenjan boşta kalmış ondan önceki senede bu sene gelir miki
- +1 yıl
Odtü, dokuz eylül, osmangazi, muğla
Bunların kontenjanları artmış ve bunlar haricinde 3 üniversitede istatistik bölümü açılmış. Ön taraflarda da (tıp, mühendislik) kontenjanlar azımsanmayacak şekilde artmış durumda.
Bu gelişmeler bazı üniversitelerin sıralamalarını düşürür. O yüzden dokuz eylülden itibaren yaz. Birisinden birisi gelir. - +1 yıl
ya özelden yazabilirmiyim size
- +1 yıl
Nereyi yazdın
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 418 cevap paylaştı.
+1 yılGelecegini bilmem ama o meslekle bir ömür geçmez
09 Yorumla- +1 yıl
niyeki okuyan tanıdıgınız mı var
- +1 yıl
En son karşılaştıgım istatistikçi bir şirkette sadece irsaliye kesiyodu iş sıkıntıları çok fazla zira bu maaşada vuruyor
- +1 yıl
Kendini geliştirebilecegin önü açık ve okuyan sayısı abartı olmayan alanlara yönelmeni tavsiye ederim
- +1 yıl
mesela ortalama ne kadar maaşları özelde
- +1 yıl
Yanlış hatırlamıyosam çalıştıgım bii kaç saatte orda çalışan çocugun bir maaşına yakınını almıştım bayağı düşük başlatıyolar
- +1 yıl
ne iş yapıyorsun sen
- +1 yıl
ben simultane olarak çalışıyorum
- +1 yıl
o ne
- +1 yıl
boşver matematigin iyiyse ben sana mimarlıga yönelmeni öneririm yarın öbürgün yurtdışında yaşarsanda iş imkanı çok bulursun
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılİş varda, matematiğin iyi mi
07 Yorumla- +1 yıl
iyi matematiğim..
- +1 yıl
var mı cevrenizde okuyan
- +1 yıl
Yok.
- +1 yıl
matematik bölümü nasıl peki
- +1 yıl
O da iyi, İstatistik biraz fiziğe de kayıyor.
- +1 yıl
yok daha neler
- +1 yıl
Fizik dersi alanlar duydum.
+1 yılHayır gereksiz bölüm.
04 Yorumla- +1 yıl
niyeki
- +1 yıl
her bölümde var bu ders işletme de bile beş para etmez.
- +1 yıl
matematik mühendisliği nasıl peki
- +1 yıl
Matematik mühendisliği mi varmış Asdf İlk defa duydum yorum yapamıcam
+1 yılEn iyi bolum programlama :) mis gibj
00 Yorumla
+1 yılBen İktisat okudum zor iş buluyorum bence seçme :D
14 Yorumla- +1 yıl
@Akın1453 Bir firmada muhasebe elemanı kardeşim
- +1 yıl
@Akın1453 Haha aynen :D Yok ya özel sektörde normal eleman :)
Kuzenim bitirdi boşta. Ama bankalar falan alıyoo
03 Yorumla- +1 yıl
Peki matematik bolumu nasıl
Gizli Üye(36-45)+1 yılodtü istatistik mezunuyum. gayet iyi bir işim var
18 Yorumla- +1 yıl
IŞINIZ NE
Cevap sahibi+1 yılfinans-bölge müdürüyüm
- +1 yıl
Özelde maaş durumu nedir
Cevap sahibi+1 yılortalamanın üzeridir
- +1 yıl
Mesela?
Cevap sahibi+1 yıltecrübe, pozisyon, birçok şeye göre değişir ama ortalamanın üzeridir. ayrıca herşey para değil, bu sektörde en kalifiye insanlarla çalışırsın, kültürel ve kişilik olarak.
- +1 yıl
Nasil oldun anlatsana istatistik mezunuyum ve bostayim 😔
- +1 yıl
@leiteadoçado08 iş bulabildinmi
+1 yılİşsiz
01 Yorumla- +1 yıl
niye
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılVardır elbette.
01 Yorumla- +1 yıl
etrafınızda okyan var mı
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeleceği yok :(
01 Yorumla- +1 yıl
nerden biliyorsunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılMarmaradakine gel
00 Yorumla
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İstatistik bölümü nasıl sizce arkadaşlar? İş olanağı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar