İstatistik bölümü nasıl sizce arkadaşlar? İş olanağı var mı?

Sizce geleceği olan bir meslek mi? Okuyan var mı çevrenizde?
İstatistik bölümü nasıl sizce arkadaşlar? İş olanağı var mı?
Cevapla