Hemşirelik için yaşlı bakım bölümü okunur mu?

Yaşlı bakım okuduktan sonra DGS ile hemşireliğe geçmek mantıklı mı? Yani asıl sorum şu; Hemşireilk istiyen biri puanı yetmediği için önce yaşlı bakım okuyup sonra hemşireliğe geçiş yapması ne kadar mantıklı? yani yapabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen yardım :(
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım edecek yok mu?
Hemşirelik için yaşlı bakım bölümü okunur mu?
Cevapla