Kurumsal bir şirket mi yoksa sıradan bir şirkette mi çalışmak mantıklı?

9 aydır kurumsal bir şirkette çalışıyodum yarın istifamı vereceğim. Sıradan bir şirketle anlaştım sanırım önüme böyle bir fırsat geçmezdi maddi anlamda kurumsala göre çok çok iyi, referansıma güveniyorum ama yinede kurumsaldan ayrıldığım için pişman olabilme ihtimalimi düşünüyorum. Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
Kurumsal bir şirket mi yoksa sıradan bir şirkette mi çalışmak mantıklı?
Cevapla