9 aydır kurumsal bir şirkette çalışıyodum yarın istifamı vereceğim. Sıradan bir şirketle anlaştım sanırım önüme böyle bir fırsat geçmezdi maddi anlamda kurumsala göre çok çok iyi, referansıma güveniyorum ama yinede kurumsaldan ayrıldığım için pişman olabilme ihtimalimi düşünüyorum. Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılönemli olan alacağın para ve iş yerinde ki ortam.
ortamı kötü olsa microsoftta çalışsan ne yazar mutlu olmadıktan sonra.
ama genelde sıradan şirketlerin ortamı kurumlsallardan daha iyi olur.03 Yorumla
Soran+1 yılKurumsalda o kadar stresli bir iş ortamım var ki ondan kaçmak istiyorum açıkçası.
- +1 yıl
bilirim benimde kurumsal firma geçmişlerim var, kaliteli ve sorunsuz iş çıkarmanı isterler.
Soran+1 yılİnş pişman olmam hayırlısı ya.
Ne is yapiyosun
16 Yorumla
SoranKurumsal olmayana gittim pişman oldum 😒😒
Soran+1 yılYok 😂 hadi bir eig daha verim
Soran+1 yılÖyle
Kurumsal sirkette her zaman daha mantikli hersey disiplinli duzenlidir.
00 Yorumla
+1 yılSıradan olanda dene bakalım nasıl olacak
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
37Cevap
+1 yılKurumsal şirketlerin avantajları eskidendi halen avantajlı olan büyük kurumlar var ama mesleğine ve kurumuna göre çok farklılık gösteriyor. Sektörün ne?
16 Yorumla
Soran+1 yılYemek sektörü
- +1 yıl
Anladım, pek bilgim yok doğrusu o sektörde ama çok kurumlaşmış şirkette yok zaten o alanda o yüzden çok kurumsal olarak düşünme bence zaten ayrılacağın yeri. Ama karar senin tabi artısı eksisi iyi değerlendir. Ama kurumsal şirketler en azından insana değer açısından bir tık daha fazladır. Diğerleri biraz daha iş odaklı bakarlar bilgin olsun. Dhaa çok yorulabilirsin ama bunu para olarak tazmin ederse o başka tabiiiki. Hayırlısı olsun
Soran+1 yılİnsana değer veren bir firma olsaydı ayrilmazdim sanırım:)
- +1 yıl
Bak özel sektörde çalışıyorsan en önemli şey isteyerek çalışacağın biyer olması aksi halde bişeye yaramaz. O nedenle sen buradan sıkılmışsın belliki belli sorunlardan dolayı o yüzden gözünde bitmiş orası. Hadi geç inşallah daha hayırlı ve güzel olur. Karar verdikten sonra korkma, cesur ol, tereddit yapma. Ya Allah de başla bakalım hayırlısı olsun. Allah yardımcın olsun.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim. :) Başarılar.
+1 yılStresi en az olan hangisiyse o seçilmeli.
Stres kanserin bir numaralı tetikleyicisidir.
Hiç bir işyeri, sağlığımı satın alacak rakamı veremez bana.
Hayat çok kısa ve çok değerli.
Üç günlük dünyada, huzur bulduğun ve mutlu olduğun işleri yapmalısın.10 Yorumla
+1 yılKurumsal firmaların her yıl en az %10 maaşlarına zam aldıklarını biliyorum. İş potansiyeline göre %50 bile zam alanlar var. Kurumsal firmaların başka şehirlerde ve başka ülkelerde şubeleride vardır ama Türk Kurumsal firmaysa başka ülkede yoktur. Başka şehire taşınmak istesen iş imkanı bulamayacaksın ama çalıştığın kurumsal firmanın istediğin şehirde şubesi olması mümkün olabilir ve orada çalışabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBen de kurumsal bir firmada çalışıyorum. ayrılmayı düşünüyorum. düşünülenin aksine sadece yalamalığın işe yaradığı şirketler olduğunu çok net öğrendim üç yılda
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ya.
Türkiyede tam anlamiyla çalışan hiç bir kurumsal firma yok ben 10 ay önce istifa ettim pişman değilim lanet olsun onlara yalakalik yaparsan arkanda biri varsa biyere gelirsin 20 kişiye katlanmaktansa 1 tane yöneticiye katlanmak daha iyi
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen yalakalık yapan iyi oluyor.
kurumsalin hiyerarsil yapisi zordur ben teknosa merkezde calistim farki oluyor tabi sahis sirketinin de farkli avantajlarini gordum onlarda da calistim; ama Şu an ki pozisyonum arcelik a. s uzerine arada ajans var
10 Yorumla
+1 yılKurumsal sirkette maas sikintisi olmaz dsha duzenlidir
16 Yorumla
Soran+1 yılDiğer yerde de olmuyormuş, gerçekten çok az veriyor kurumsal ama.
- +1 yıl
Kurumsal az verir evet. Diger sirketler basta cok veriei isi buyutmek icin. firmanin basi saglamsa buyur o hizla
Soran+1 yıl4-5 yıldır çalışan arkadaşım var grup şirketleri
- +1 yıl
O zaman o sirkete git sen. Tecrube tecrubedir duruma gore cikarsin
Soran+1 yılÖyle yapcam tşkler yorum için.
- +1 yıl
Rica ederim basarilar
+1 yılnerede daha iyi ilerleyebileceksen orayı tercih etmelisin. sonuçta kurumlar birer basamak
10 Yorumla
+1 yılAmacına yönelik hareket edebilirsin. Şartlar hangisinde daha iyiyse orada çalışman daha uygun olur
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılKurumsal şirketler bir başkadır dostum. .. Maaşı zamanında mesaisi kuruşu kuruşuna resmi tatillerde hep tatil ve senelik zam oranları belli... Devlet memuru gibi...
02 Yorumla
Soran+1 yılBizde pek öyle olmuyor ama.
- +1 yıl
O zaman orası iyi kurulamamış :S ahahaha :D
aklın var ise kurumsal odaklı çalışırsın normal şirketlerde patronla muatap olursun çok sorun yaşarsın kurumsalda en fazla iş ortamında rekabet vardır muatap olacagın kişilerde bellidir
02 Yorumla
Soran+1 yılKendini patron sananlarda var kurumsalda ama :)
Kurumsal daha iyi tabiki ama ikisinin de artı eksilerini göz önünde bulundur
10 YorumlaAy sonunda hesabına yatacak paraya ve iş yükünü bak ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılİş yükünün farklı olacağını sanmıyorum ben
Kimi insanlar maaştan tatmin olur. Kimi insanlarsa makam mevkiden. Hangisi olduğuna karar vermen lazım
02 Yorumla
Soran+1 yılMakam mevki uzun yıllar sonra olabilcek bişi çok yönetici var çünkü.
+1 yılmesele paraysa kurumsalı bırakmam, az kazanırım öz kazanırım sıradan firmalar bugün var yarın yok
05 Yorumla
Soran+1 yılSıradan derken 5 yıldır falan arkadaşım çalışıyor :) kurumsal ama işine geldiği gibi kurumsal oda faktör tabi
- +1 yıl
mesele sadece paraysa dediğim gibi ama başka şeylerde varsa o zaman iş değişir, yani şahsen çok kazanacam diye huzurumu bozmak istemem ben
Soran+1 yılÇalıştığım ortamda çok huzurlu değil yoğun stres var :)
- +1 yıl
anlaşılan denemekte fayda var , zaten bir yerden soğuduysan heyecanın kaybolduysa kalmanın pek anlamı yoktur, yine de istifa ederken açık bir kapı bırakmaya çalış kendin için belli olmaz bu işler hakkında hayırlısı olsun
Soran+1 yılAynen öyle yapacağım yıllık izindeyim normalde ama istifamı vereceğim.
+1 yılKurumsalda çalışmak mantıklı fakat son durak olmalı. Junior lar için mobbing ve iş yükü kahredici olabilir
00 Yorumla
+1 yılSağlam adımlarla ilerleyecegine inaniyorsan sıradan şirket de olur
10 YorumlaMutlu olduğun yer önemlidir. Bazen sıradan şirketler de güzel olabiliyor.
10 Yorumla
+1 yılkendını nasıl iyi hissediyosan ve parasıda ıyı olan sırket
10 YorumlaKurumsalında avantajı var sıradan olanında avantajları var
00 Yorumla
+1 yılsağalma bır koca bul evlen ne yapcan çalışıp :P
03 Yorumla
Soran+1 yılSen kendine öyle bir eş bul :) Boşuna mı okuduk?
- +1 yıl
kendıne eş bul dıyerek eş saysını tekılleştırmene çok teessuf edıyorum :P
- 1 yıl
Yav dayı bir sus git başka bir yerde karı arayışına gir
Bence kurumsal her zaman daha iyi
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kurumsal
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılFirmaya göre değişiyor onlar
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSoeuya bak tabiki kurumsal
00 Yorumla
+1 yılKurumsal sirkette isten atilma derdin cok olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılAlakası yok işi yapamıyosan kapıdasın.
- +1 yıl
Memur da olsan ayni sey gecerli ona bakarsan eskisi gibi yan gelip yatma yok hem iyi maas aliyim hem fazla kasmiyim olayi bitti ben de memurum ama herseyimiz performansimiz denetleniyor
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHangisi b daha kalıcı bir isse onu tercih et
00 Yorumla kesinlikle kurumsal bir firma
00 YorumlaKurumsal
11 Yorumla
Soran+1 yılPekii
+1 yılKurumsal.
12 Yorumla
Soran+1 yılBu şirkette aldığımı 4-5 yıl sonra anca alırım kurumsalda ama.
- +1 yıl
o zaman kal ;)
vay be direk istifa başka anlaşma be :) peh
02 Yorumla
Soran+1 yılHayat şartları 😀
+1 yılPara!!!
10 YorumlaKurumsal bence
10 Yorumla
+1 yılkurumsal daha iyi
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 606 cevap paylaştı.
+1 yılKurumsal
00 Yorumla
+1 yılnerede çalışıyrsun
02 Yorumla
Soran+1 yılKurumsal bir şirket işte :) isim vermeyelim.
- +1 yıl
hayat bu sıralar çok stresli bebşim
+1 yılKurumsal tabiki
10 Yorumla
+1 yılŞirket ne
00 Yorumla
+1 yılKurumsal tercihimdir
00 YorumlaKurumsal
00 YorumlaSiradan
00 Yorumla
+1 yılKurumsal
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılKurumsal elbette.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kurumsal bir şirket mi yoksa sıradan bir şirkette mi çalışmak mantıklı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar