Üniversite sınavım çok kötü geçti. Ailem beni öldürecek ne yapmalıyım?

Özel okula gittim , okul okul demeye bin şahit ister. Dersler boş geçti. Sorularım çözülmedi. konular yetişmedi. Dersler sohbet muhabbet hep şikayet ettim ama hic bir sonuca varamadık. Şimdi bugün sınav kötü geçti. İş sende bitiyordu sen çalışmadın diyorlar ben bu sene için elimden geleni yaptım. bir türlü ikna edemiyorum. laftan anlamıyorlar. Sınavlar açıklanınca kesin beni döverler sizce ne yapmalıyım? Bir kaç gün eve gitmemeyi düşünüyorum
Üniversite sınavım çok kötü geçti. Ailem beni öldürecek ne yapmalıyım?
Cevapla