AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
düzeltemezsen yapacak başka bir şey kalmamış bunu zamanında düşünseydn keşke
Keşke ama şu an anlsdim riski neler olacağını da iş işten geçti
kaçıncı sınıfsın
2
tüh birinci sınıf olsaydın adapte olamadım falan derdin yine öyle bir şeyler söyle aileene
Yemezler ki yaa çok kötü olmasa notlar herkesin oyle diycem olmaz
ortalaman kaç ki
40 bile değil şu an
anladım geçmiş olsun
🤣 gecşe bir
insallah 😂
Ailene söyleme
Ben yapmazsam rehberlikci yapıyor bana taktida adam
O nasıl oluyor yok bide velini de çağırsın ilkokul da ki gibi
🥲 arıyorlar
Üniversite'ye gittiğine emin misin doğru söyle?
Yaa rehberlikci yapıyor annemi bilgilendiriyor bir yalan söylediydim hocaya sürekli yalan söylüyor gibi kötü bir şey olunca anneme ötüyor
İlk defa üniversite de böyle bir saçmalık duyuyorum üniversite ilk okul olmuş herhalde. Neyse bence git rehberlik öyle konuş derdini anlat hatta söz ver çok çalışacam derslerime bundan sonra talan de anlayışla karşılayacaktır
akışına bırak düşünüp strese girme
🥲 keşke ama annem çok kızar ben söylemesem bile uninin rehberlikcisi söylüyor anca beni gorutor zaten
yapacak bir şey yok biraz kızar geçer
Yook güvenmiyor bana duzeltecegime inanmaz okulun içinde rezil ederse diye korkuyorum
önceden söyle o zaman evde rezi letsin
Geri okula gondermeme seyide var
o zaman düzeltmeye bak notlarını
İşte ben öyle derim de inanmaz larki artık
Hocalara sırayla blowjob yap
Çok zekice nasıl düşündün yaa
Çalış düzelir
Şimdiki Ler çok kötü ailem görürse belki sen okumazsin diye alırlar zaten bana guvenmiyorlar
E çalış sende
Dogruda işte kaç kez kaldım görürlerse devam ettirirlermi bilmiyorum
Ben olsam bende ettirmem sjsnbs
🥲 cidden üzgünüm ne yapcam bilmiyorum
Hangi üniversite hangi bölüm
Tıp fizyoterapi
Anlamadim
Sbü İzmir üniversitesi fizik tedavi ve rehabilitasyon bölümü
Anladım kaçıncı senun
2. sene bu
İki yıllık mi oeki
4
Düzeltirsin fırsatlar var yaz okulu gerek alltan alarak halledersin
İste bilmiyorum ağzım yüzüm dagilmazsa artık 🤣
Söyleme sende boş ver jsjs
Ben otmezsem rehber hocamız var bir kere yalan söylemiştim o da bana taktı İste aileme tam söylemiyorum gibi o söylüyor
Haa anladim hhhbs sende çalışırım düzeltirim dersin 😉😂
İzmirlimisin
İşte çalışman diyip bıraktırirlar guvenmiyorlar bana
Evt izmirliyim
Ben olsam bende guvenmem jsbsbs izmirli
Ortam çok tabi orada yasiyosun hayatı dimi 😂😉
Ailen niye karisiyo ki sen tercih ettin sonuçta bölümü ve biraktirdiktan sonra ne yapacaklar seni snjsn
Burdan sana kar çıkmaz derler hop başka yere 🤣
Yani biraz ama şimdi yaşayacam daha çok
Başka bölüme mi yani
Ne şanslısınız ama biliyomusunuz İzmir'de yaşamak isterdim
Daha kolay bir bölüme q
Yok bence bahsedildiği kadar abartilcak da değil gezmeyi severim çok gezdim gezdiklerimden en beğendiğim yer mersindi
Yaşamak anlaminda bahsettim medeni bir şehir
Evt orası öyle
Yani biraz feragat et çalış sjshb yaparsın inan 😂😉
İnandım da çalışamıyorum kii
Off İzmirli 😂😂 senle başa çıkılmaz jsjsjs
Yok öyle değil yaa düşünmekten çalışamıyorum 🤣
Ne düşünüyorsunuz hayatın anlamını mi 😂😂
Yok değil o kimin umrunda ki 🤣
Düşünme boş ver 😂😂 değmez gerçekten jsjsj
Değer ama başka şeylere vakit ayirmamak hatamdi 😂
Anladım 😂 fazla düşünmüşsün jsjsj
Ne düşünüyodun bu kadar peki nsnjsn
😂 söylenmez kimm
Aşık mıydın sendr 😂
Aşık olmamki takılır geçerim ben 😂
Siz İzmirliler yok mu 😂 oylesiniz zaten sjjs o zamn çalış
Butun İzmirli ler de aynı değilde ben farkliyam 😂
Öyle farklısan jsjsbsb
Ama. az farkliyam çok farklı degilam 😂
Belli 🤣🤣 İzmir insanını severim genelde anlaşırız
Medeniyet var en azindan orada
Kaç İzmirli yle konusmuşanki 😂
Bir sen 🤣🤣 iki Bayburt'ta vardı öğrenci işte onlar jsjs
😂 çok fazlatmis az azalt ysa başka şehirlerde var
Saymadım ama tanıdım beş on tane yani
Ne yapalım gelmiyolar buraya ☺️🤣
bereketi kaçmasın diyemi saymadin 😂
Aynen 😂😂 sen aslende mi izmirlisin
Evt
Hmm hayat size güzel çalış bari
😂 şimdi değil yaa az gezek daa
Bu sefer baban seni kocaya verir ama shshshjs
Uniyi bitiremezsen 😂
Ailem beni bitirirde k zaman a kadar kacacam Kocayaa 😂
Zengin bul bı tane sjhshsh kaç aynen 😂
Resimdeki sen misin
Zengin beni bulsun yaa
Bulur merak etme 😅
Ama yakışıklı lik daha önemli yaa para herkeste var şimdi o zaman herkes estetik yaptirsa tipte herkeste olcak neye bakicaz 😂
Karaktere bakarsın 😉
Resimdeki sensen eğer peşinde koşan çok olur illa zengini gelir jdjdh
Owee ama herkes karaktersiz degilmuu
Herkes değil evet çoğunluk öyle ama iyilerde var
Ben rastlanmıyor umki yaa her erkek küfürbaz aldatır içer yapar eder genel algı bu ya her sey bekleniyor son zamanlarda kızlarda böyle oldu ama dengede var da erkeklerde abes kaçmıyor işte
Çoğunluk öyle tabi senin araman lazım rastlanması zor
😂 bak bak bitmezki koca yer İzmir
Tabi 😅😅 ama bulursun
Ama sende o niyet var mı acaba İzmirli 😂
İzmir de bulmak istemiyorsam
Aslında niyet var sürekli tiktokda çift videoları var izleyesim gelmiyor 😂
Hmm başka yerde bulursun sjjs
Evet baya varmış 😅😅
😂😂 var var herkesin aşk acısı var zaten kimi bulsan çekmiş aşk acısı etmiş aşka tövbe
Benimde var ya 🥲
Uniden biri iyi bı kızdı ama reddetti
İzmir aşkları başka tabi sjsh
Off karakter E bakarak yapılmaz ki sev tabi kaybedersin yaa
Ne yaoalim kız iyi ama biraz aptal çıktı sjsbbd
Ama karakteri bozuk olanla da mutlu olamazsın heo başını agritir
Demek istediğim oydu zaten kolay kandirilir tarzz
Hmm olabilir daha sonra anladım zaten
İsmin Melike mi
😂😂 en sessiz Ler hep en kurnazlardir benden tecrübeli
Nsnsnsn doğru valla snjs
Düzgün kızlar biraz şerefsiz davranır ama sereflidir 😂 benden tecrübesiz bu
Evet tecrübesiz nzjxbd
Sizin oralar öyle durustler en azından
Doğu farklı bu konuda
Kızları sen deniycem artık ben erkekleri deniyorum
Nssbns aynen
Ve hiç sorularıma cevap vermiyorum fatkettim 😉😂
Ben erkekleri de deniyemiyorumki lez tipi var biraz lez değilim diyince geliyor erkekler 😂
Kimde sende mi nsbsb
Biraz yaa 😂
Resimdeki tipin gayet iyi aslında gerçi korelilere benziyosun tabi fakr degilse he jsbdhd
Tarzından dolayı diyorlar zaten
Erkeksi bı tarzın mi var sjbs
Tam öyle değil de erkek gömleği ceketi giymeyi seviyorum
Anladım hshsb olabilir yabi
Kamyoncu abla 😂😂
Ben Nebahat abla tesbihinizi ödünç alıyorum hee 😂
Jajab büyüksün abla 🤗
Özelden yaz bari burası baya uzadı sjsbsbbs
tamam
Çalışmam lazım sanırım
Evt de öğrenirse okula gidemem hepsi çok kötü
Öğrenmez
Bizim rehberlik ci var o söylüyor ağlamamak için zor tutuyorum kendimi
Üniversite değil mi kızım bu
Evt
Ok
Seninkiler nasıl kii
okul birincisiyim
Off güldürme ysa
Niye yaağğ
Ne bilem o Vibe i alamadım senden çok inek durmuyon az inek duruyon ama ineksin yaneee
Çalışana inek denmez adam denir adam.
😂 kadınlara niye adam deniyor ayrıca inek Mömömö de mömömö
İnstagramını versene
Yuh Laa yuhh ne yapcan hem
merek ettim neler yaptığını
😂 o zmn sadece ppden başka bir şey yok arada da story atiyore okdr
Tamam bi deneyeyim dedim
😂 pisik
GNO kaç
39
Üniversite de öyle bir sistem yok ki 4 üzerinden kaç diyorum
1 işte 30 49 aralığı hiç çalışmadım ki
Hangi bölüm kanka
Tıp
Sen liselisin 😂😂
Yok ilkokul lu ben
O bile üniversiteli olmandan daha inandırıcı 😂
Özelden kimlik çekip mi atam zaten moralim bozuk eve gitmedim