Gizli Üye(36-45)+1 yılEee kaç yaşında evleneceksin? O zaman geldiğinde yaşıtların kucaklarına bebelerini alacak. Sen de diplomanı mı alacan? :)
Not: Sadece takılıyorum. Ekonomik özgürlüğünü eline alman için gereken her şeyi yap. Ne olursa olsun bir kadın ekonomik olarak tamamen kocasına bağlı olmamalı :) geç falan da değil korkma.21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim Eig için. :)
+1 yılTam zamanı olacak ne çok geç ne çok ergen, tam piştigin olgunlaştığın sürede babalar gibi makamın bk gibi paran olacak. Senin yerinde olmak için ne manyaklıklar yapardım.
00 Yorumla
21 yaşında mezun olcam lisanstan, önceden benimde yüksek lisans gibi bir düşüncem vardı, sonra vazgeçtim.. Bilmiyorum yine de, bakalımmm, kısmet..
Eğer atamam erken olursa 22 yaşında öğretmen olacağım :)00 Yorumla
Ne icin gec olacak ki benimkide 25 te bitecek 1 yil staj 26 😀
02 Yorumla
Soran+1 yıliş hayatı için. D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
+1 yılE zaten 26 yaş 28 yaş bunlar normal akademik kariyer için 22 yaşında lisans bitince tezl doktora derken bu yaşklarda oluyorsun zaten evlenmek felan bomboş iş boş ver acelesi yok
00 Yorumlaİstersen 30unda yap acelen ne? Dünyayı kurtarmayacaksın ya. Hayatının en büyük olayı evlenmek olacak. Bugün çok umutsuz
00 YorumlaGayet normal ama askere 20 yaşında gitmen lazımdı şuanda okuduğun için gitmiyorsun gayet normal bişey
00 YorumlaYüksek lisansı evliyken de yapabilirsin tabi denk getirebilirsen.
00 Yorumla35 yaşında işe atılan var ki 35 yaş bile genç olarak kabul ediliyor iş verenler için hiç geç değil
00 YorumlaGeç değil ya, gerçek hayata atılınca ne olacak sanki :D Okumak en güzeli
00 Yorumlatabikide geç ben şimdi üniden mezun oldum master ve doktora yapsam 27 yaşında falan olurum tabi 2. inci üniversite bitirmezsem
00 YorumlaNe vatan evlatları var askerlikten yırtmak uğruna 35 yaşına kadar okuyan. Sen mi geç kalmış olacan?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen bu sene unv sinavina giriyorum 26 olmak uzereyim ve ogrenciyken evlenebilecegimi dusuniyorum. Dusun artik
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben 34 yasinda lisans bitirdim ve mastera baslicam seney yani 36 da master bitecek var gerisini sen düsün :D
00 Yorumla
+1 yılYok canım 28 de artık yüksek lisans mezunu müzmin bekar olursun ☺
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl26 Yaşında inş yeniden 4 yıllık lisans üni ye başlıycam hiç bir şey için geç değildir
00 Yorumla
+1 yılDeğil, 28 inde iş hayatına başlayıp gm olan biliyorum
00 Yorumla
+1 yılyoo akademişyen dediğin yaşını başını almış olur zaten :D
00 YorumlaAhahahah sen ona gec mi diyorsun ben eczacilik okuyorum 3. Sinaftayim 25 yasindayimm okumanin yasi olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılne geçi lan :) 26yaşındayım. daha lise aöl bitmedi :)
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen de 24 e girdim okul bu sene bitti. Ama tabi benim kafam rahat da sen evde kalabilirsin.
00 Yorumla ben de 26 yaşında işe başladım, Yüksek yaparken KPSS ye hazırlanabilirsin
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar 40 yaşında üniversiteye gidiyor, ne geçi?
00 YorumlaNe okuduğun önemli...
00 Yorumlaİse gir evlen yas otuz oldu :D
00 Yorumla
+1 yılNormal. Sonuçta yüksek lisans var.
00 Yorumla
+1 yılÇok önemli değil bence boşuna kafana takma
00 YorumlaHangi bölümde okuyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılValla evde kaldın kis
00 Yorumla
+1 yıl2 yil gecikmissin. cok sayilmaz
00 Yorumla
+1 yıldeği oku oku :) benimle evlenirsn evde kalrsan :)
00 Yorumla
+1 yılGec oluyo okuma sen evlen hemen :D
00 Yorumla
+1 yılYüksek yaparken iş ara
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDeğil kesinlikle. Sen okumana bak
00 Yorumla
+1 yılBenım yas oldu 26 halen okuyorum
00 Yorumlane için geç mi
02 Yorumla
Soran+1 yıliş hayatı için
+1 yılHerseyi zamannında bitircene emin olma
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 992 cevap paylaştı. Sektör?
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çok normal.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvde kalırsın annen turşunu kurar
00 Yorumlahayır geç değil
00 Yorumlaokumkanın yası yok
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 439 cevap paylaştı. Yoo degil
00 Yorumla
+1 yılevlenmeye geç evet
00 Yorumlane için geç mi?
00 YorumlaYoo değil
00 YorumlaHayır iyi
00 Yorumlageç değil
00 YorumlaNormal sıkıntı yok.
00 Yorumla
+1 yılnormal yaş
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılHayır.
00 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 673 cevap paylaştı.
+1 yılYok iyi ya
00 Yorumla normal bence
00 YorumlaHayır niye geç olsun
00 Yorumla
+1 yılTabi biterse o yaşa
00 YorumlaErken
00 Yorumla
+1 yılnormal :D
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,4b cevap paylaştı. ideal
00 Yorumla
+1 yılYaşın önemi yok
00 YorumlaYok değil
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 687 cevap paylaştı.
+1 yılçok iyi
00 Yorumla Erken bile
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar