Elektronik Haberleşme Teknolojisi okuyan veya okumuş olan var mı?

Dersler zor mu arkadaşlar? Mezun olduktan sonra iş imkanı nasıl?
Elektronik Haberleşme Teknolojisi okuyan veya okumuş olan var mı?
Cevapla