19 yaşında iş güvenliği sağlığı uzmanıyım diyenler bilmiyosanız söyleyeyim; Şuanki düzenleme göre sadece mühendis, mimar veya teknik eleman unvanını (teknik öğretmen, fizikçi, kimyager, biyolog) alanlar iş güvenliği uzmanı olabilmektedir. Bilmediğiniz konularda yalan söylemeyin bari komik oluyorsunuz. 19 yaşında hangi 4 yıllık bölümü bitirdiniz?
İş sağlığı ve güvenliği sertifikası olanların iş bulması kolay mı?
19 yaşında iş güvenliği sağlığı uzmanıyım diyenler bilmiyosanız söyleyeyim; Şuanki düzenleme göre sadece mühendis, mimar veya teknik eleman unvanını (teknik öğretmen, fizikçi, kimyager, biyolog) alanlar iş güvenliği uzmanı olabilmektedir. Bilmediğiniz konularda yalan söylemeyin bari komik oluyorsunuz. 19 yaşında hangi 4 yıllık bölümü bitirdiniz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar