Arkadaslar tm okudum bu sene ama hep içimde doktor olmak vardı bazı seyler yüzünden mf secmiştim simdi sıfırdan sizce baslayıp tıp kazanabilir miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Eğer biraz kapasite varsa kesinlikle kazananilirsin, eğitim şartlarımın çok kötü olmasına rağmen ve doğru düzgün 4-5 aylık bir süre çalışabildim, şuna 2. sınıf bitiyo çok şükür tıpta, okul hakkında deesler hakkında sormak istediklerin varsada sorabilirsin,
58 Yorumla- +1 yıl
@morhayal_ ben lise 3e kadar okulu sevmeyen biriydim, lise 3te az buçuk çalışmaya başladım, bu arada imamhatipteydim, o yüzden alt yapım hiç ama hiç yoktu, her neyse son sene okulda extra çok fazla ders olduğu için son sene açıköğreyüme geçtim, hafta içi dersaneye gittim, bu arada yeni bir kardeşim oldu vs. derken, sınava çok az kalmıştı, daha sonra çok yoğun bir tempoya girdim bu 4-5 aylık süreçte, bizim dersane geç saate kadar açıktı ve kütüphanesi vardı, her gün 9da gidio akşam 11lerde döndüm eve, evde kesinlikle çalışılmıyor, ben herkesin aksine soru çözmekten çok konu çalıştım, çünkü vaktim kısıtlıydı, vaktim olsa soruda çok çözecektim elbette, bu yüzden zaten denemeleri yavaş çözüyordum, yetişmiyordu, bende strateji uyguladım, puanı düşük olan sosyal bölümünü eledim ygs de, 40 sorusunda 5 netim vardı, o da dindi, ama mat falan süper gelmişti, zaten zor sordukları için çalışan bir çok arkadaşım sosyali yapamamuştı, vs.. anlatsam uzun uzun çıkacak bişeyler, durumum böyleydi işte...
- +1 yıl
@morhayal_ Hırs yap, hedefin kesin olsun, gerçekten istersen kazanırsın, her şey sende biter, ne okul ne de başka bişey, sen istemezsen sana bişey katamaz, çevremde yıllarca kolejlerde okuyanlar kazanamadılar, demek ki yeterince istememişler, istediğin sürece yapabileceğini düşünüyorum, ama şunu belirteyimki, tıpı okumak için daha fazlasına ihtiyacın olacak, yani zekayı geçtim birde hafıza lazım, çok fazla şey ezberliyoruz, sınav sistemleri diğer fakültelerden çok daha farklı, şöyle diyim ama ygs konularını 2 ayda çalışman gerekiyormuş gibi düşün :) geçme notu 60, (70 olan yerlerde var) sene sonundaki finalimizde, sene başından itibaren tüm konulardan sorumlıyuz, bir dersten kalma meselesi ypk, dersleri alttan veremiyorsun yani, sınıfta kalıyorsun :( şu an bizim final temmuzda, tatilimizin uzunluğunu düşün yani ;)
- +1 yıl
tıp zor oldugundan dolayı hedefim kesin değil yani yapabılecekmıyım bılmıyorum sosyallık sıfır diyorlar ki ben okbliyim yani pek sağlam psikolojim ve fizyolojim yok kaldırabılırmıyım bılmıyorum ama içimde hep doktor olma isteği var zor oldugu için ve havası oldugu için cazip geliyor sanırım
- +1 yıl
@morhayal_ Sosyallik sıfır diye düşünme, arkadaş çevrenin sadece tıpçılar olduğunu düşün, vaktin okul ve ders çalışarak geçiyor, tabiki boş zamanların oluyor, ama insan kendisini anlayabiken insanlarla iletişimş daha iyidir ve onların yanında kendikerini daha rahat hissederler, seni anlayabiken tek kişi senin yaşadığın zorlıkları yaşayanlar olduğu için başka fakültelerden arkadaşın olmuyor haliyle, ama ders çalışmanın dışında pratiklerün bs eğlencwli olduğunu söyleywbilirim
- +1 yıl
@morhayal_ rıp kazandın mı peki
- +1 yıl
Ben bu sene lise son sınıfım, 2024 yks'ye gireceğim. Açıktan okuyorum sabahtan akşama kadar evdeyim yani her gün, dershaneye falan da gitmiyorum. Sınava 193 gün kaldı. Bu yaklaşık 6 ay ediyor. Hiç temelim yok ne tyt ne de ayt'den. Tıp okumak istiyorum. Hem de çok istiyorum günlük 14 saat çalışmam gerekiyor fakat ben bunu başaramıyorum yemek yediğim saatler ve günlük rutin işlerim oluyor 7 saat uyku uyuyorum yaklaşık. Kaç saatlik bir çalışma yaptığımda kazanabilirim?
olumsuz yorumlara aldanma eğer çok istiyorsan ve kararlıysan yaparsın ben lisedeyken okulumuza profesör gelmişti bir arkadaşını anlattı, arkadaşı lisede elektrik okumuş sonra kafayı toparlamış.. şuanda plastik cerrah :)
31 Yorumla
Soran+1 yılO kadar anlamsız bölümlerden tıpa gelmiş demek ki istemiş
+1 yılçok zor ama imkansız değil , isteyebilirsin ama ne kadar başarılısın buna bakmak lazım? yani bazı insanlar 10 saatten de fazla çalışır ama kapasite yoksa olmaz yani.. ne denli yatkınsın? fizik? bio? kimya? geo? hıı?
120 Yorumla
Soran+1 yılTm okudum ben sözellerim hep zayıftı sayılsallarım yüksekti böyle düşün
- +1 yıl
o zaman denemek yani çalışmak sana kalmış , şurası da var tıp için ne denli hazırsın? ya da başarabilirmisin? kazandın diyelim? bir hayat bir mesleği yapmaktan söz ediyorum?
Soran+1 yılNasıl yani anlayamadım
- +1 yıl
insanoğlu şu şekilde başlar ; elde edilmesi zor ve etraftan yapamayacağı adına inanılınca o imkansız herşeyden daha cazip gelir , tama güzel istiyorsun, arzu ediyorsun ama ne denli doktorluk için ideal birisin? bu mesleği sıkıntıları ile icra edebilirmisin? bunu sorgula bence , kendini kandırma sonrası kötü olur, cevabın evetse buyur otur başla çalışmaya :)
Soran+1 yılBen cocuk doktoru olmak istiyorum ve cocuk hastasıyımdır
- +1 yıl
:) o iş öyle olmuyor işte :D keşke söylemekle olsa , tıpı kazanman bunun için yeterli bir durum değil yani, bittikten sonra o tıpçılar içinden sınav vermek zorundasın , çok çok zorluklar var yani , umarım başarırsın , okul öncesi öğretmenliği önerirdim esasen madem çocuk seviyosun bu kadar , hem okuması hem işi hem ataması hepsi kolay yani :)
Soran+1 yılO tıpçılar içinden sınav vermek derken
- +1 yıl
tus denen sınav var ya hani , işte o sınavda çocuk doktoru yeri bakımından kazanmak kolay olmasa gerek yani öyle tıp okudum hemen cocuk doktoru olayım diye birşey yok yani
Soran+1 yılAnladım sen tıp mı okuyorsun
- +1 yıl
yok ben mühendisim :) ama üni hayatımızda ailemizde çevremizde örnekleri var yeterince :)
Soran+1 yılTesekkur ederim bilgi almak isterim senden beni iyi yönlendirdin
- +1 yıl
rica ederim ne demek ; her daim rahatsız edebilirsiniz skıntı yok, yeter ki adımlarınızı emin atmak isteyin , gerisi fikrime kalsın :) fikri veririm seçim sana kalır , hayat senin nede olsa
Soran+1 yılTesekkur ederim gercekten facebooktan eklesem sorun olur mu
- +1 yıl
yunus. e. tuncer aratın çıkar problem yok.
Soran+1 yılFotogrqf hangisi
- +1 yıl
Buradaki ile ayni :) dedigimi yazarsan sadece benim adresim cikar zaten :/
Soran+1 yılÇıkmadı yazdım aynısını
- +1 yıl
Noluyor siz hayirdir, ben sevgilisiyim kizim cokertirim o facebokunu falan 😠 @engenheiiro
- +1 yıl
@muhendis_hanim bebeğiiiiiiim :) sıkıntı yok bişii oldugu yok ki :/
Algı kabiliyetine bağlı. Verileni alamıyorsan 24 saatte çalışsan boş.
13 Yorumla
Soran+1 yılO konuda sıkıntım yok kendim calıssam bile alırım
Soran+1 yılTwşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
11Cevap
+1 yılGunde 8 saat duzenli ama bak duzenli ders calisan biri afedersin ama cok gerizekali degilse kazanamayacagi hic bir okul olmazz
65 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi düşünüyorsun
- +1 yıl
Evet cunku sistem zekiler icin degil calisanlar icin kordine edilmis duzenli ve dogru calisma basariya goturur
Soran+1 yılHaklısın cok tesekkurler içimi rahatlattın
- +1 yıl
Bak ben tamam alt kademe bir memurum ama imkan diye hic bisey yoktu koydeydik 15 yasimda evlendim liseyi bir sekilde bitirdim kpssye gircem zaman evliydim hatta karnimda bide cocugum vardi koyde esimi vs biraktim geldim yurtta kaldim bir sene duzenli calistim liseden kpssye girip memur oldum ki benim kitabim falan bile yoktu yardimlarla falan sizde imkan var istediginiz gibi calisin kazanin 😉
Soran+1 yılCok güzel bir hayat hikayesi tebrik ederim allah daha iyi etsin insallah cok mhtlu olun
+1 yılSüre değil de verimli alışmak önemli ama doktorluk da içimde var demekle olmaz. dediğin gibi düzenli çalışırsan olur bence ha belki ilk sene olmasa ikinci de olur. eminsen istediğinden vazgeçme. Bir de mesela ben şimdi makine Mühendisliğinde okuyorum düz liseden gelenler var ve kız bölüm birincisi. çok sasirmistim duyunca. Ama önemli olan azim ve bu da çok iyi bir örnek
00 Yorumla
+1 yılgenelde tıp kazananlar ilkokuldan itibaren sıkı düzenli ders çalışan insanlardır , sonradan liseye gelip it gibi çalışılsada kazanılması imkansıza yakın çevremden gördüğüm kadarıyla
10 Yorumlakazanılır ama 10 saat ders çalışacak *ot var mı soru bu? hayatı boyunca hiç ders çalışmamış ya da bunun yarısı kadar tempoya alışkın olmayan biri için asıl imkansız olan bu
05 Yorumla
Soran+1 yılDers calısma alıskanlıgım var cok sükür
Soran+1 yılTm okudum nasıl kazanıcam 452 puan aldım ygsden ama tm pkudum
Soran+1 yılSağol tesekkur ederim
+1 yılYaparsın ama şuradaki yorumları lütfen dikkate alma beni sınav döneminde hep insanlar etkiledi. En iyi sen bilirsin kendini
13 Yorumla
Soran+1 yılCok teşekkür ederim yapılmayacak bir şey değil dimi
- +1 yıl
Hayır değil şu üstteki loserı engelle gözünü seveyim deli oldum başarılar
Soran+1 yıltamam engelledim
+1 yılBiraz zor olur temelden baslaman icin ama istedikten sonra imkansiz diye birsey yoktur verimli calisirsan yaparsin
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Süre önemli değil önemli olan öğrenebilmek, öğrenirsen tabi
16 Yorumla
Soran+1 yılHemen anlayıp öğreniyorum her seyi
Soran+1 yılYapılmayacak bir şey değil dimi
Soran+1 yılTamam cok teşekkür ederimm
Gizli Üye(36-45)+1 yılHic calismadan kazandim 10 saat calismak yerine 1 saat verimli calis yeter
12 Yorumla
Soran+1 yılTıp mı kazandın
Cevap sahibi+1 yılEvet. 2. Üniversite Olarak
+1 yılSaatle alakali degil bu isler kardesim, kapasiten varsa olur.
00 YorumlaBaşlık ne zaman açıldı?
00 Yorumla
+1 yılKazanılır da günde 10 saat çalışmak nedir ya
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki:D
- +1 yıl
çooooooooook fazla. insan kafayı yer
Soran+1 yılE ne kadar nprmal sence
Ben tip okuyorum bir senede 10 saatte çalışmadım
06 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kazandın
Soran+1 yılYani düzenli çalışmsk onemli olan
Soran+1 yılTamsm çok tesekkurler
+1 yılbu soruyu soran kişi acaba ne yaptı
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana uygun olduğunu düşünüyor musun?
03 Yorumla
Soran+1 yılAslında tek hedefim ceo olmaktı ama cok asırı zor
Cevap sahibi+1 yılSadece istemek önemli değil. Uygun, yapabileceğini , iş hayatını düşünmen lazım.
Soran+1 yılEvet ekonomi okuyupta ceo olmak cok zor
Kazandın mı merak ediyorum girersen yaz bir
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılo isler saatle olmuyo
00 Yorumla Kazanılır.
20 Yorumla
+1 yılSanmıyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Neden milletin moralini bozup geleceğini etkiliyorsun ne haddine?
Soran+1 yıl@chanelnobess tesekkur ederim
- +1 yıl
@chanelnobess sanane? 😂😂
Soran+1 yılNe demek sanane düzgün konuş
+1 yılKazanirsin
10 YorumlaKazandınız mı?
00 Yorumla
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Bir senede günde 10 saat ders calısmayla sıfırdan tıp kazanılır mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar