Hangi alanda uzmanlaşacağıma kesinlikle karar veremiyorum, ne yapmalıyım?

Bu sene yüksek lisansa başvurma gibi bir planım çok yok aslında, yds puanım düşük olduğu için. Ama bunu bilememek beni deli ediyor :/ hiçbirine ilgim yokmuş hiçbirini yapamayacakmışım gibi hissediyorum... Ne yapmalıyım, bir öneriniz var mı? :/
Güncellemeler
+1 yıl
Yetişkin ile çalışmak istediğimden emin değilim. Bu şu anki bilgisizligimden tecrübesizligimden de olabilir. Çocukla çalışmak istiyor olabilirim aslında ama onu da ömrüm boyunca yapmak istemiyorum. Geçen günlerde sinirbilim alanına baktım, o da hoş geldi aslında ama sadece hastanelerde ve eğitimci olarak çalışmak zorlar gibi, çok dar bir alanı var. Bi-le-mi-yo-rum :(
Hangi alanda uzmanlaşacağıma kesinlikle karar veremiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla