Güncellemeler
+1 yıl
Kpss ve atama giyimciler bakabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kpss ve atama için bölüm gerekli mi yoksa sadece puan yeterli olur mu?
4 senelik bitirmiş olman lazım lisedeki bölümüm bu ve öğretmenlik için 1 sene daha okuyosun bu bölümün öğretmenliği yok diye biliyorum kaldırdılar bu şekilde oluyodu önceden hocalar geçen sene kalktı dediler eğer olmuş olsa5 sene okuyosun sonra sınavla
2 yıllıklarda atanır önce bölmün kodunu bilmemiz lazım, atanma şansının atması iiçn 2 yıllıktan 4 yıllığa geeçer 2 yıl daha okursun.
kod 2143 (tüm atamalarda bu koddan sorumlusun)
ögretmenligini okuman lazım. ayrıca alımları çok çok azdır ve puanı yüksektir. kötü bir bölüm secmissin okumak icin.
Cevap
0Cevap
Bilmem
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

En İyi Cevaplar