Tibbi dokümantasyon ve sekreterlik mi yoksa laborant ve veterinerlik mi?

Bu sene geçici olarak ikisinden birine gidecek sizce hangisine gitmeliyim geçici olacak seneye tekrar sınava girip başka bolum tercih edecem sizce hangisi daha iyi?
Güncellemeler
+1 yıl
Brde laborant ve veterinerlik bitirenler sonra napiyor is imkanlari nedir nerde çalışabilirler ?
Tibbi dokümantasyon ve sekreterlik mi yoksa laborant ve veterinerlik mi?
Cevapla