3 saat veya 4 saat aralıksız ders çalışabilen arkadaşlar varsa nasıl çalışıyorsunuz?

3 saat veya 4 saat aralıksız ders çalışabilen arkadaşlar nasıl çalışıyorsunuz. Ben mesela çalışma masasına oturdum mu yarım saat sonra sıkıntı basıyor kalkmak istiyorum ne yapmalıyım ders çalışmayı motive bir hale mi getirmeliyim?
3 saat veya 4 saat aralıksız ders çalışabilen arkadaşlar varsa nasıl çalışıyorsunuz?
Cevapla