Sizce bir öğretmen nasıl olmalı, ideal öğretmen nasıldır sizin için?

Ben de öğretmenim ve kendim için çok iyi bir öğretmenim diyemem, elbette ki eksikliklerim vardır. Zaten sorudaki amacım bu eksikliklemi öğrenebilmek. Ama benim görev yaptığım okulda öğretmenlerin geneli genç ve bazı öğretmenler öğrencilere küsüyorlar, trip yapıyorlar, onlarla kavga ediyorlar, hatta birkaç öğretmen bir sınıfla kavgalı diye o sınıfa girmek istemediklerini söylediler ve şu zamanda öğretmen değişikliği yapışdı. Ben de bazen çok kızıyorum ama neticede öğretmenim duygularımı işime karıştırmamam gerekir diye düşünüyorum, ne olursa olsun ben öğrencilere bir şeyler verebilmeliyim. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda veya öğretmen olsanız nasıl davranırdınız?
Sizce bir öğretmen nasıl olmalı, ideal öğretmen nasıldır sizin için?
Cevapla