+1 yılHukuk okuyorum soruyu görünce bir değişik ruh haline girdim trajikomik bir soru bu :) karşılaştırma yaptığın meslekleri görünce ya kafanın karışık olduğunu ya meslekleri tanımadığını ya da kendini tanımadığını düşündüm ya da her üçü birden. Tatlım hukuk zor bir bölümdür hızla çoğalan avukat sayısına da bakarsan eğer bu bölüme yeteneğin yoksa çalışmayı öğrenmeyi sevmiyorsan kendini geliştirmek konusunda aşırı hevesli değilsen hukuk seçmek seni taşra avukatı olmaktan öte geçirmez.:) hakimlik savcılık dediğimiz olay zaten ya büyük torpiller ya da dört dörtlük hukuk bilgisi gerektirir ki bu herkes için hepimizi için düşük bir ihtimal. Maaş demişsin hukukçu genelde serbest çalışır kamu avukatı olmayacaksan tabi. Ki bu da kpss gibi bir engeli karşına çıkarır. Kısaca bu tereddütü yaşayan biri bana göre hukuk okumamalı. Veterinerlik hoş bir meslek gibi duruyor uzaktan, sen seni daha iyi bilirsin. Yani umarım. Sadece hukukun adına kanıp yazmamanı öneriyorum çünkü eskisi kadar hit bir bölüm değil. kalitesi çok düşürüldü tm3 e geçmesi de buna bir etkendi tabi. Bu yarışmanın galibi veterinerlik olur bana göre, tabi senin adına :) iyi günler..
11 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası hukuk istediğim bir bölüm değil fakat iş imkanı açısından şanslı bir bölüm olduğu için kafama takıldı bir kaç günden beri. Kafam çok karışık, meslek seçme konusunda. Aslında psikoloji ve veterinerlik arasında kalmıştım, şu an aklıma psikoloji daha çok yattı fakat bir yanım hala veterinerlik diyor, kararsız kalıyorum..
+1 yılSevgi ve başarı hangisinde sizin için. Onu seçin. Ben hukuk fakültesinde okumaktan son derece mutluyum.
04 Yorumla
Soran+1 yılBakın şöyle açıklayayım. Ben hukuk okursam avukatlık yapmak istemiyorum, hukuk müşavirliği düşünüyorum. Açıkçası hukuk aklımda yoktu fakat ben tm bölümü olduğum için malum bölümün en iyi bölümü hukuk. Veteriner hekimliğe gelecek olursakta ben hayvanları severim, merhametliyimdir. Onda da okulu bitirdikten sonra kliniklerde çalışmayı düşünüyorum açıkçası. Birde hukuk artık çok mezun veriyor iş bulmada sıkıntı olur mu diye düşünüyorum. Veterinerlik en çok iş bulan meslekmiş.
- +1 yıl
Anlıyorum, sizin takdirinizde.
Çok mezun olduğu doğru, ama rekabet de var ve yine nitelikli olan sıyrılmayı başarıyor.
Soran+1 yılSiz hangisini önerirsiniz?
- +1 yıl
Dediğim gibi sevgi ve başarı hangisine olusacaksa sizin için onu. Sevince yoğun çalışmak is olmaktan çıkıp hayat stiline dönüşüyor, basarili olunca da nitelik kazanıp sıyrık iyi ordumuz zaten.
İki meslek birbirinden çok uzak dallarda. Hayvanları sevmen lazım ve bu meslek için hazır mısın? Karşına her türlü hayvan kötü şartlarda gelebilir. Hukukta ise kendine alan seçebilirsin avukatlık ya da hakim savcılık. Bu ikisini de değerlendir. Mesela avukatlık için yeterince girişken misin? Hakimlik için vicdanlı ve doğu görevine hazır mısın? Savcı olursa otopsiye olay yerine gidebilir misin? Maaş konusu ise tamamen senin kendini geliştirmene bağlı
15 Yorumla
Soran+1 yılHayvanları seviyorum. Hayvanlara yardım etmek benim için dünyadaki en güzel şey. Ama kendimi avukatlığa hazır görmüyorum ki sevdiğim bir bölüm değil sadece ben eşit ağırlık bölümü olduğum için en iyi bölüm hukuk.
Soran+1 yılTm olduğum halde sayısaldan hazırlanıp veterinerlik kazanacağıma emin olsam hiç düşünmem veteriner hekimlik benim hayalim zaten ama fenim iyi değil.
Soran+1 yılVeteriner hekimle görüştüm, rehber öğretmenleri de istediğin mesleği yap diyorlar
Avukatın nerede?
hukuk fakültesine geri yolladım :)
hukuk lafını duyunca aklıma hep bu replik geliyor00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılVeterinerlik hukukla kıyaslanamazmış peh yorumlara bak sen. Cehalet akıyor okumadığınız ne kadar da belli. Veterinerlik çok ağır, çok zor bir bölüm. Hukuktaki gibi sözel konuların oturup ezberini yapmıyorsunuz. Tıptan farkı yok zorlukta nerdeyse
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 452 cevap paylaştı.
+1 yılveteriner canım üstüne bir de tarım ve hayvancılık yüksek lisans yaparsın paraya para demezsin
08 Yorumla
Soran+1 yılVeterinerlikte yüksek lisans yapılmıyor diye biliyorum ben :)
- +1 yıl
harbi bir bilmiyordum canım pardon o halde :D
Soran+1 yılProblem yok canım :D
- +1 yıl
yine de veterinerlik diyorum tabi..
Soran+1 yılÇok kararsızım ya bir tm öğrencisiyim... Sayısaldan hazırlanacağım veterinerliğe karar verirsem..
- +1 yıl
sağlık alanı her zaman daha iyidir.
- +1 yıl
Veterinerde yüksek lisans var. Önceden yok muydu acaba
- +1 yıl
Cerrah, iç hastalıklarına vss yüksek lisans var
Veteriner. Her 5 kişiden 3 kişi hukuk okuyor artık.
00 Yorumlaarkadaşım veteriner ve gerçekten çok iyi paralar kazanıyo. biraz pis ama getirisi çok
00 Yorumla
+1 yılveteriner fakültesi insanlarla ugraşcagıma hayvanlarla ugraşırım daha iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhukuk okuyorum tavsiye etmem çok yorucu ölümüne çalışmayacaksan hiç yazma
03 Yorumla
Soran+1 yılVeterinerlikte çok zor 6 yıllık tıp eğitimini 5 yıla sıkıştırıyorlar, ikiside zor sorun yok yani hangisi iyi onu bilmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılveterinerlikle hukuku karşılaştırıyorsan hukuk okuyan görmemişsin demektir :D
Soran+1 yılValla kuzenim avukat zaten bir lafım yok zor bir bölüm fakat veterinerlik tıpa girdiği için daha zor. :D
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılhukuk tabıkı kıyaslamak ıcın tıp falan yazsan barı vetenrıner ne peh
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında komik gelebilir fakat en çok iş bulan meslek Veterinerlik, maaşlarıda baya bir iyi oluyor
- +1 yıl
hukukla kıyaslanamaz bence
+1 yılHayvanları seviyorsan kesinlikle veterinerliği tavsiye ederim.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum fakat bir ineği doğurtabilir miyim onu bilemiyorum :D
Suç oranı yüksek olduğu için hukuk
Ülkede de hayvan bolluğu çok olduğu içinde veterinerlik.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılboş ver hukuku veteriner ol hayvanlar bakararsın kılınik açarsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVeteriner de nedir yahu
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyor musun?
Cevap sahibi+1 yıl:) bilmemekle alakası yok sadece hukuk fakültesiyle kıyaslanamayacak kadar basit bir bölüm. bunu dile getirmek istedim hanımefendi. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim
- +1 yıl
Kolay bir bölüm değil hukuk kadar zor hayvanları sevmeyen okuyamaz çoğu kişi ilk seneden zorluğu görünce vaz geçiyor ve hukuk kadar hatta daha fazla ezber yapman gerektiriyor ayrıca veterinerlik tıp gibi hekimliktir
+1 yılSorman bile ayıp kardes
00 Yorumlahukuk bitirdim, veterinerlik tavsiye ederim
05 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki?
Soran+1 yılKararım sanırım psikoloji, ikisinide seçmeyeceğim :D
Soran+1 yılHayır kararsızdım, ama araştırma yaptım psikoloji bana daha uygun. Veterinerliği her zaman için çok isterim fakat çok meşaketli bir iş ben sadece evcil hayvanlarla ilgilenmek istiyorum ama mümkün olmaz tabi ki :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılkaldırım mühendisliği fakültesi
00 YorumlaVeterinerlik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle hukuk
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki? En çok iş bulan meslek Veterinerlikmiş %81'le :)
Cevap sahibi+1 yılAma tutulan bir avukat olursan veya hakim veya savcı hem iyi bir statü ve prestijin olacak hem maaşın yüksek olacak veterinerler bu ğlkede köy köy geziyor genelde bir bayan için zor bir meslek yani
Soran+1 yılDoğru diyorsun. Ben hukuk müşavirliği istiyorum hukuk olursa.
Cevap sahibi+1 yılHmm o da güzel ama savcılığı tek geçerim ben😊
+1 yılveteriner ol
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
- +1 yıl
güzel meslek
Veteriner
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
+1 yılHukuk
02 Yorumla
Soran+1 yılneden?
- +1 yıl
Daha iyi ve kaliteli
+1 yılhukuk derim
00 Yorumlahukuk
01 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Kaldırım müh
00 Yorumla
+1 yılhukuk fakültesi
01 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar