Mezuna kaldım ve daha kötü yaptım bundan sonra ne yapabilirim?

Tm de geçen sene 200 bin yaptım ygs de bu sene 400 k en fazla kaç bine çekebilirim:(? Yemin ediyorum artık yaşamak istemiyorum hiçbir işim doğru gitmiyor:(? Elin yabancıları rahatlıkla ünvlerimize girsin biz burda sürünelimm:((((((?
Mezuna kaldım ve daha kötü yaptım bundan sonra ne yapabilirim?
Cevapla