Tıbbi dökümasyon ve sekreterlik açıktan olursam atanma şansım nedir? Sizce yaşlı bakım mi tıbbi dökümasyon mu hangisi? Birde hangi aöf de var tıbbi dok. S. Tam olarak bilmiyorum bulamadım da her kaynakta farklı yazıyor? Acaba o bölümü okuyanınız var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılyaşlı bakım dgs düşünürsen daha iyi. çünkü hemşirelik-fizik tedavi-diyetesliğe geçişi var. tıbbi dökümantasyond a hastane de tanıdığın varsa oku
029 Yorumla- +1 yıl
sana referans olacak biri varsa hastanede o anlamda dedim
- +1 yıl
tıbbi sekreterin halk eğitim kursu var bende oradan aldım sertifika aynı zaten. olmadı yaşlı bakım aöfden oku. halk eğitimden de tıbbi dökümantasyon sertifikanı alırsın. ikisi bir ardan çıkar
- +1 yıl
şu an başvurdum bekliyorum. ama bu işlerde ne diploma ne sertifika farketmiyo. illa referans tanıdık olucak çünkü çok talep var bu işe
- +1 yıl
www.egitimsaglik.com/.../...aban-puanlar-2015.html bu siteden bakabilirsin puanlara.
- +1 yıl
dur ben bir bakim her yıl hangisinden daha çok almış sana burdan yazarım
- +1 yıl
www.egitimsaglik.com/.../...-sekreterlik-kpss.html buda tıbbi sekreterin puanı. puanlar yüksek ama ben sana kendimden örnek verim. hastanede staj yaptım bankoda sabah 8 akşam 5 çalışma saati. rahat işti. ama kpss devlete atanim dersen hemde sağlığa tamamlarsan yaşlı bakımı oku. tibbi dökümantasyonda sertifika al halk eğitimden. yaşlı bakımı ne iş yapıyor dersen onunla ilgili siteler var yardımcı olur sana
- +1 yıl
yaşlı bakımı sabır gerektirir yalnız anlayışlı olman lazım genelde huzur evinde iş bulabilirsin
- +1 yıl
açıktan anadolu aöf yaşlı bakımı olması lazım ya da uzaktan eğitim. birde sanırım bu yıl uzaktan lisans tamamlama vardı hemşirelikte bir bakın isterseniz sizin için daha iyi olur
- +1 yıl
o kötü olmuş yaa. neyse her şerde bir hayır vardır derler o zaman tıbbi dökümantsyon size uygun gibi
- +1 yıl
Onun da ataması çok az birde bence bu kurs işi çok saçma beni yanlış anlama ama çünkü o kadar okuyan insan var değil mi neden 6 aylık bir kurs var ki bu bölümü ta liseden okumaya başlayan öğrenciler var o çocuklar ne yapsın yazık vallahi o kurs bence sadece umut vermek için hem hastanede de fark etmişsindir banko da ki olsun doktor yanın da ki sekreterler olsun sadece düz lise mezunları iş torpil de o kadar meslek lisesi on lisans lisans mezunu varken hatta bu işin kursunu almış insanlar var iken düz ile mezunlarının orada olması hiç hak değil.
- +1 yıl
sistem keşke değişse ama sertifakayla giren çok
- +1 yıl
aslına bakarsan bu işler kader kısmet kime ne olacağı belli olmuyor
- +1 yıl
adalet daha mezunn değilim
- +1 yıl
katip olmak içindi kpss sonra giricem sınava
Yaalu bakimini dgs yle tamamlayabilirsen onu tavsiye ederim tamamlayamazsan issizsin
04 Yorumla
+1 yılYaşlı bakım daha çok önemli huzurevi vs heryerde olur. Tıbbi sekreter mezunu cok işin zor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
1Cevap
+1 yılzor açık ya da kapalı fark etmiyor
02 Yorumla- +1 yıl
çok az kadro var
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Tıbbi dökümasyon ve sekreterlik açıktan olursam atanma şansım nedir? Sizce yaşlı bakım mi tıbbi dökümasyon mu hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar