hemşirelık te okudugun universitenin çok onemi var mı ? ornegn namıkkemal ile uludağ hemsırelık aynımıdır aynı değilse ne gibi farklar vardır eğitim kalitesi çokmu düşer?
Cevabın nedir?
Cevapla
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 329 cevap paylaştı. uludağ daha fazla öğrenci almış geçen sene ama taban puanı daha yüksek (yaklaşık 27 puan daha yüksek namık kemalden) ayrıca uludağa 412 puanla giren olmuş (tavan puan ile) (namık kemalin tavan puanından 42 puan yüksek) bu da daha kaliteli öğrencilerin uludağı tercih ettiğini gösteriyor. öğrenciler kaliteli olunca da eğitim süreci daha başarılı olur. bu yüzden uludağ bir adım önde derim.
06 Yorumla
Soran+1 yılufffffff haklısın :( çukurova üniv le uludağ da yakın. çkurovanınn ıkıncı ogretimi tutuyor sence iknci ogretim nasıldır
Soran+1 yıloğrenim ücreti sorun değil de namıkkemal 1. ogretımmı ıyı cukurova 2. ogretimmi sen olsan hangısını secerdin
Soran+1 yıltesekkür ederim yorum için.. :(
Istersen zilyon tane dil bil, tip jargonuna bile hakim birisi ol. Maasin hep sabit kalacak. Yani istedigin universiteye gidebilirsin 2 yillik 4 yillik...
10 Yorumla
+1 yılNamik kemal kolay valla sinav sorulari fotokopicide yata yata okursun
03 Yorumla
Soran+1 yıldaha mı iyi yani
- +1 yıl
Neresi yasadigin yere yakinsa oraya git Tekirdağ gelişiyor güzel şehir sakinliği sevenler için
- +1 yıl
Univ olarak ta ikiside esdeger
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır okula bakmiyorlar ki hic saglikta oyle bir problem yok
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@peynirr hemsirelikten bahsediyor onda bisey ifade etmiyor
Soran+1 yıldemek ıstedıgım eğitim kaliteleri aynı dimi
Cevap sahibi+1 yılTabikide degil ogrenciler uludagda daha iyi caliskan insanlar var
Soran+1 yılonu soruyorum zaten tesekkurler :)
Cevap sahibi+1 yılRica ederim☺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
5Cevap
+1 yılFarketmez ya.
nerde okursan oku hemsireler bosta kalmiyor.07 Yorumla
Soran+1 yılsen oyle san hemsirelıkte yogunluk var Şu an bitmek uzere. eskıdendı onlar ama ynede hmsırelııgı cok ıstıyorum recoş :D
- +1 yıl
Nerde bitti?
Bana bosta olan bir hemsire göster.
Ya ambulansta calisiolar ya da klinikte.
Hastanede olmasi sart degilki.
Sen hemsire ol en iyisi o.
Igne yaparsin bol bol.
Ama ben korkuom -.-
:D :D
Soran+1 yılarastırda gel gstermeye grek yok :D
Soran+1 yılben insanları deşmeyi cok istiyorm ıns olurum ya ama zor kazanması D:
- +1 yıl
Sende hastabakici ol :D
Soran+1 yıldediğm gbi ben ınsan deşmeyi istiyorum iğneyi sertce saplamayı istiyorum bkıcılık ilgimi cekmedi recoş :D
- +1 yıl
Sende cok gaddarsin yaw :D :D
bence hemşire olma lise mezunlarıyla aynı gozle bakarlar sanada unıversıtede fark etmez bide ozeller açıldı ısteyen sağlıkçı çıkıyor önermem
010 Yorumla
Soran+1 yılyw hehe
Soran+1 yılhemsireliği cok ıstıyorum vazgecrmeye calısanlarada snır oluyorm hemen morelım bozuluyor k bakma sert cıkıştım yorumun ıcın tesekkur ederim :)
Soran+1 yılen hangi bölümü istiyosun peki
Soran+1 yılyok oyle dusunmedım zaten :) ee senın ıstedgn bolum hangıısı merak ettiğim için sordum :)
Soran+1 yılhakknda hayırlısı :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılSağlıkta üniversitenin pek bir önemi olmuyor.
00 Yorumla
+1 yılKalite her alanda fark eder unutma
00 YorumlaBazı ün. hastaneleri var (özeller).
00 Yorumla
+1 yılSağlıkta üni adı önemli değil :)
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 7b cevap paylaştı. hayır yok
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Hemşirelik okumak istiyorum okuduğum üniversitenin çok önemi var mıdır ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar