hangisinin geleceği en parlak psikoloji mi radyo sinema tv mi türkçe öğretmenliği mi sosyal hizmet mi? hangisini okuyunca işsiz kalmam? sosyal hizmet bölümü nasıl okuyup bitirince işsiz kalma gibi bir durum oluyomu öğretmenlikden vazgeceyim mi kpss engeli var atanamayan bir sürü öğretmen adayı var diye öğretmenlik okumaktan soğudum sizce sosyal hizmet mi psikoloji mi radyo sinema tv mi? hangisini okuduktan sonra işsiz kalmam?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖğretmen atamasi birden acildi ve 30bin ogretmenimiz atandi. Belki cevremdeki 10 kisi atandi en az. Yani atamalar aniden açılabiliyor. Psikoloji yi kazanirsan cok iyi boş kalmassin saglik sektöründe bos kalma diye bir sey yok zaten. Ozeller de dahi iyi maasla calisirsin. Gelecegin parlak, duzenli bir hayatin olur. Ama radyo televizyon okursan duzenli bir hayati birak is bulman cok zordur. Kendim ajansta çalıştim bir sure ve radyo tv okuyarak 40 liraya figuranlik yapan insanlarla tanistim ki bunun icin egitime ihtiyac yok herkes figuranlik yapabilir. Ama eger cok cok cok hirs yaparsin dusuk den başlayarak kendini yonetmen yardimcisi olarak gorursun ama iste dedigim gibi artik bu cok zor maalesef. Hayatini riske atma derim. Psikoloji secmeni oneririm. Sosyal hizmet hakkinda bilgim yok.
12 Yorumla
Soran+1 yılpsikoloji seçicem tesekkürler.
Cevap sahibi+1 yılRica ederim umarim mutlu olursun ve istediğini elde edersin
+1 yılEğer bu ülkede tanıdığın birileri yoksa yüksek mevkili yerlerde yani torpilin yoksa üç üniversite bitirsen yine işsiz kalırsın :D
08 Yorumla
Soran+1 yılyok ya öyle mi
- +1 yıl
Öyle ne yaziik ki :)
- +1 yıl
@perseid78 Kafasını bulur evet :D
- +1 yıl
@perseid78 Atv de hemde yani Reconun kanalında? Sen oraya torilsiz bile giremezsin. Ülkenin gerçeklerini çürütmeye çalışma boşuna
- +1 yıl
@perseid78 adamda onu demiş torpilsiz giren aşırı zor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
1Cevap
+1 yılbana göre kötü bir bölüm yani parasına bakıyorsan eğer show atv trt1 deki bir kameraman veya tecrübesiz biriysen asgari ücret bile çok zor alırsın
diyelim biraz bilgin var azda tecrübelisin ama torpilin yok orada kalıyorsun iş bulamıyorsun
adam asmış sinema televizyon vs. okuyan lazım diyor gidip konuşuyorsun 2000 3000 tl maaş diyor böyle yani bence psikoloji falan seç00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Arkadaşlar Radyo televizyon ve sinema bölümünü bitirdikden sonra işsiz kalır mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar