Siz hangisini tercih ederdiniz ve nedenini aciklar misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYönetim kademesinde ilerlemek istiyorsan kara kuvvetlerini öneririm.
Ha çok büyümeye gerek yok dersen de denizcilik iyidir. Rütbe sistemler biraz daha farklı diye biliyorum; denizci bir yüzbaşı karacı bir binbaşı denkti sanırım.
Hava ise bambaşka bir olay, senin istemenle değil onların seni istemesiyle oluyor hava kuvvetleri ama olursa en iyisi de o olur.
Ben olsaydım denizci olurdum, bahriyeliler her zaman çok seksli görünen tiplerdir. Ücretleri de nispeten daha dolgun.02 Yorumla- +1 yıl
Haha havaciyim şu an bn yorumlarinizi almak icin boyle bir paylasimda bulundum
Geçen sene kara ve jandarmayı denemiş biri olarak girmek sanıldığı kadar kolay değil ne kadar torpilin olursa olsun ama seçme şansım olsaydı havayı seçerdim
01 Yorumla- +1 yıl
Bn girdim torpilsiz havaya ama nasip meselesi
+1 yılHava değil mi en yükseği bence havaya git.
12 Yorumla- +1 yıl
Herkeste oyle bir kani var ama cozemedim bu isi 😀
- +1 yıl
Benimki de efsanelerden ibaret yani :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
11Cevap
kardeş sen askeriyeye girmeyi çok kolay sanmışsın, hepsini saymışsında, sen matematikten felan haber ver, fiziksel yeterlilik felan, yüzünde iz tabanında düzlük varsa zor.
04 Yorumla- +1 yıl
Gireriz sen rahat ol
- +1 yıl
Bu aralar hava neden riskli ki terorle havanin ne isi var
Hava-Deniz-Jandarma-Kara
00 YorumlaDeniz en rahatı sanırım
00 Yorumla4 elementi sayar gibi saymışsın 😄
01 Yorumla- +1 yıl
BAska bir amacim var cunki 😁
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 396 cevap paylaştı.
+1 yılHava okumak her türlü avantajlı.
00 Yorumla senlik konu yüzbaşım :) @h-punisher
00 YorumlaTabiki deniz kuvvetleri bende denuzciydim
03 Yorumla- +1 yıl
Haha bir omur denizde gecmez
+1 yılDeniz oku bahriye iyidir
00 YorumlaKesinlikle hava
02 Yorumla- +1 yıl
Niye ki
+1 yılrahat istiyosan hava
08 Yorumla- +1 yıl
Hava rahat mi oluyo
- +1 yıl
TSK'nın en rahat dalı hava kuvvetleridir
- +1 yıl
Kime sorarsan sor
- +1 yıl
Hava erlere rahat cunku havada piyade nerdeyse olmadigi icin erler rahat takiliyo pek ellemiyorlar ayrica havada komutanlar daha bir abi kardes icerisinde ama komutanlara rahat degil bence
- +1 yıl
Kardeş ben havacı olarak yaptım bana anlatma durum tam tersi askerler zikilir rütbeliler eli daşşağında gezer
- +1 yıl
Subaylar mi oyle yoksa astsubaylar mi
- +1 yıl
Astsubaylar subaylardan daha rahat
- +1 yıl
Bakalim gorucez 😁
deniz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHava :)
01 Yorumla- +1 yıl
Niye ama
kara oku
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Astsubaylik okumak istiyorum sizce kara mi deniz mi hava mi olayim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar