30-31 yaşında İTÜ ya da ODTÜ de güzel bölüm bitirmek çok geç mi olur?
Cevabın nedir?
Cevapla
Kardeşim şu an dediklerinin benzerini yaşıyorum. 4 yıllık üniversite okuyordum 4. sene bıraktım şimdi kendi memleketimde 2. Yıllık bir bölüm okuyorum. Herkesin yaşı benden küçük ve akrabalarım calismiuor musun ne okulu iyi bir is bul diye baskı yapıyor. Ben çok zorlanıyorum. başka şehirde okursan okurken rahat edersin. bu arada kuzenim 30 yaşında hukuk bitirdi şimdi 37 yaşında ve hala para kazanamıyor evliligide düzgün olmadı tercih senin saygılar: )
14 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani kardeş, kuzenin ikinci üniversiteyi mi 30 da bitirdi?
Soran+1 yılTamam hacı anladım şimdi :-D
Bu konularda hep şunu söylerim. İçinizde ukte kalacağına gidin deneyin. 50-60 yaşında afla üniversiteye geri dönüp tıp hukuk bitiren var. Onun icin geç kalmış değilsiniz bence.
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki o 50 yaşında mezun olan napabilecek ki? Doktorluk için ona gitmezler ki mesela, çünkü o yaşa kadar millet ne kadar tecrübe edinmiş olur:/
- +1 yıl
Adam bitiriyor işte. Bitirebiliyorsa o yasta o bölümü zaten yapabilir o mesleği. Hem uzman olmuyor ki adam bir aile sağlığı merkezinde aile hekimliği yapıyor. Hukuk bitirmişse avukatlık yapıyor. Ancak 31-32 yaşında bitirmekle arasindaki fark bu. Otuzlu yaslarda bitiren adam istediği alanda kendini geliştirecek kadar zamana sahip
Soran+1 yılAma ben mühendislikten bahsediyorum bunda tecrübe çok önemli, ben 30 da tecrübesiz olacakken millet o yaşa kadar çok tecrübe edinecek
+1 yılSadece ogrenci olarak suren bir surec olacaksa evet. Ama hem isinde gucunde olup hem okulu tamamlayacaksa gzl olur. Sonucta gercek is dunyasi okula bakmiyor isi nasil halleder nasil verimli olur ona bakiyor. Ayrica lisansin varsa yuksek lisansini lisansina gore daha bir yerde yaprsan cok daha karli bir is olur.
03 Yorumla
Soran+1 yılHem iş hem güç olması çok zor, işte çalışan birinin 10 000 é girmesi çok zor, anlayacağın gibi.
Ben sadece okul için çalışmaktan bahsediyorum. 1 sene sadece ders çalışıp ilk 10000 é girmeye çalışmak..- +1 yıl
Amv ne burada
Soran+1 yılPardon anlayamadım? Amv derken
+1 yılİnan bana gayette güzel okursun. Benim annem bundan birkaç yıl önce iki yıllık bir bölüm kazandı ve okudu 😊 kızım dediği arkadaşlarıyla beraber.. sen neden okuyamıyasın ☺
013 Yorumla
Soran+1 yılYa aslında ben bir bölüm bitiriyorum ama hayalimdeki eğitimi alamadım, bu yüzden tekrar okumak var aklımda.
Ama 30 31 yaşında tecrübesiz mühendis olmak insanı korkutuyor- +1 yıl
Hiç öyle düşünme, azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz.. yeter ki çabala ve emek ver.
Soran+1 yılHep öyle dedim taki bu lanet okula gelene kadar... Hayatımı yedi burası..
Kimliğimi benliğimi inancımı aldı
Kendime ne kadar güvenirdim oysa, şimdi tek başıma bir işe kalkışamıyorum,- +1 yıl
Bu tamamen senin elinde.. kimseyi takma. Kafanda yalnızca "başarabilirim" düşüncesi olsun ve bu düşüncenin izinde emin adımlarla ilerle. Adeta seni umutsuzluğa iten sebeplere ve etkenlere inat! Ben de sadece 3 çeşit yemek yapmayı bilen biri olarak bu okulumu bitirip aşçılık okuycam biliyo musun? Kimse inanmıyor ama yapıcam 😊 kulaklarını tıka ve sadece çalış
Soran+1 yılHaha başarılar :) sağol güldürdün beni ama yanlış anlama, alay ettiğimden değil, hedefini esprili yoldan anlatman gülümsetti beni.
Kafam çok karışık, günah olmasa öldürürüm belki kendimi.
Benden çok çok düşük puan alan adamlar okulu bitirdiler 3 3.5 milyar para alıyorlar, bense hala okul bitireceğim hatta bidaha okumayı düşünüyorum ://- +1 yıl
Para mutluluk değil ki.. sevdiğin şeyi yaparak mutlu olabilirsin ancak.. ayrıca o ölüm fikrini kafandan at hele.. zaman o kadar çabuk geçiyor ki çalışıp bölümünü bir çırpıda okuyabilirsin, gözünü açtığında bir bakmışsın istediğin bölümden mezun oluyorsun... 😊 hayattaki en büyük hata umudunu kaybetmek ve pes etmektir.. hem zahmetsiz rahmet olmaz. Azcık dişini sık çalış.. çok değil 5 sene sonra istediğin yerde olabilirsin.. ☺
Soran+1 yılburada geçen 5 senem nolacak peki:/ boş boşuna mı yaşadım bu beş seneyi, evet boştu ben öyle hissediyorum:/
Mezarlıkta olup 5 Sene sonra oradan çıkmakla benim bu geçmiş 5 senem arasında fark yok gibi- +1 yıl
Öyle düşünme asla.. kaybettiğin 5 sene varsa daha güzel yaşayacağın nice 5 seneleri düşün. . Asıl zaman kaybını düşünüp, üzülerek yapıyorsun.. kararlı ol ve sadece bir adım at.
Bu arada kendimi Güzin abla gibi hissettim sayende 😃😃
Soran+1 yılHaha özür dilerim eğer benim yüzümden kendini kötü hissettiysen :-D
Ya haklısın ama 5 Sene dile kolay, herşey yalan mı eğitim evlilik çoluk çocuk
Bidaha okursam evlenmem ki:/ herşeyin zamanı var bikaç sene içinde evlenip çocuğum falan olsa ne güzel oynarım onunla, gezdiririm falan
Ama tekrar okursam 30-31 yaş oluyor daha oynayacak hal de kalmaz enerji de- +1 yıl
Aa niye öyle diyosun bee.. Benim babam beni 32 yaşında kucağına almış tamam mı hıh 😄😄 hâlâ bile oynarız ayrıca 😄 neyse.. senin kararın tabiki, iyi düşün öyle karar ver :) hayat sadece bir defa yaşanıyor.. ama şu da var, para kazanıyoran, iyi kötü bir işin varsa ve gerçekten artık aile kurmak istiyorum diyorsan senin dediğin gibi de olabilir.. başarılar 😊
Soran+1 yılTeşekkür ederim cevapların için, ben artık hiçbi şey istemiyorum sonsuz uykuya yatmaktan başka
Bu arada sevindim, Allah bağışlasın:) hani derler ya çocuk olunca, gerçi sen çocukluktan çıkmışsın ama neyse- +1 yıl
O düşüncenden acilen vazgeçmelisin.. yahu mesaj atabilsem atıp konuşurum da neyse. . Dediklerimi iyice oku sen yine de.. iyi geceler ☺
Soran+1 yılTeşekkürler :) uyumuşum, sağol cevaplar için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
11Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılMezun oldugun değil. Yaptıgın işlerle ayakta duruyorsun kendine öyle deme. . Okulunu bitir..
kendimi geliştir Üzülme.
At bu depresif hallerini lütfen.05 Yorumla
Soran+1 yılDiğer yorumlarıma bakarak mı cevap verdin?
- +1 yıl
Aynwn.
Soran+1 yıltekrar okuma mı diyorsun? ama ben tekrar eskisi gibi başarılı istekli azimli olmak istiyorum, ve alacağım eğitim de en iyi olmalı ki beni tekrar eskisi gibi yapsın..
tekrar 1 sene hazırlanıp kazanmaya çalışmayı istiyorum, sence yanlış mı olur?- +1 yıl
YANLIŞ olur
Soran+1 yılneden ki?
Dedem yaşındaki adam benim okudugum bölümde, eğitimin yaşı yoktur.
01 Yorumla
Soran+1 yılAma öyle kaç tane var, 1-2 ancadır
dostum sınıf arkadaşım var 56 yaşında emekli olup geldi şu an 3. sınıf
06 Yorumla
Soran+1 yılHacı, o adam emekli, ben 30 yaşına kadar okumaktan bahsediyorum://
Soran+1 yılYok abi naptın, millet 22-23 te bitiriyor genelde
Soran+1 yılKoyun sürülerinden bahsediyorum, gerçi koyun sürüsü olmamak elde değil, millet ezbetleyerek okul bitiriyor
Soran+1 yılHangi okul o ya öyle, ne hocalar var arkadaş
+1 yılkaç yasında olursan olur o üniverstede bitrceksen her yaşı güzel bence
05 Yorumla
Soran+1 yılAma millet o yaşa kadar tecrübe ediniyor:(
- +1 yıl
hiçbişey olmaz isteklerin doğrultusunda hareket et
Soran+1 yıl30 31 yaşında tecrübesiz birine kim hangi işveren iyi gözle bakar ki
- +1 yıl
üniversteyi hiç okumayan birine daha kötü gözle bakılır
Soran+1 yılBen üni okumamış biri olmayacağım, bir bölüm bitiriyorum, tekrar okumak var aklımda, o yüzden soruyorum:/
Hayır bence değil benim var öyle tanidiklarim başka Üniversitelerde 40 yaşında bile başlayan
09 Yorumla
Soran+1 yılAma işe girerken 24-25 yaşındaki adamlar benden üstte olur, çünkü ben 30-31 de bitirmiş olacağım mesela
Soran+1 yılKendini geliştirmek dediğin de üniversitede olmuyo ki, çalışmakla oluyor, millet 30 yaşına kadar çalışıp tecrübe edinecek ben okulda sadece teori..
Soran+1 yılEğer İtü de odtü de okursam part time çalışmak zor olmaz mı... Burada bir bölüm bitirip tekrar okumayı düşünüyorum
Şimdi ben o bitirdiğim bölümle işe girmeye çalışsam bu sefer okul kötü gitmez mi
Soran+1 yılYani hem çalışıp, itü odtü bile olsa okuyabilir misin diyorsun?
Soran+1 yılTeşekkür ederim sorunumla ilgilendiğin için
+1 yılAbim 35yasinda w. unv okudusimdi yuksek lisansininya risini bitirdi. Egitimin yasi olmaz
06 Yorumla
Soran+1 yılAma abin hem çalışıp hem okumuştur, ben sadece okumaktan bahsediyorum
- +1 yıl
Hayir babam her ay 1000tl para yolladi adam bir fabrikada ithalat ihracat uzmani olarak calisirken birakti isi gucu gitti unv okumaya. Hoca olucam dedi pederde destekledi.
Soran+1 yılŞimdi nasıl abinin durumu? Ayıptır sorması, ne kadar para alıyordu çalışırken, işi bırakıp okumaya karar verdi?
- +1 yıl
Calisirken daha iyiydi tabiki. simdi dersanede ingilizce ogretmenligi yapiyo ingiliz dili ve edebiyati okudu zaten. Simdi pederden para almiyo. yuksek lisans bursuda cikti. Durumu kurtardi. Okulu 1. olarak bitirdi zzaten. Ingilizceyi nerde ogrendi dersen 22yasinda 1yil ingilterede kaldi. Ama hic birakmadi hep calisti ingilizce. Kisacasi hayallerimin pesinden gidicem ozel sektorde mal gibi calismak istemiyorum hoca olmak istiyorum dedi gitti :)
- +1 yıl
Tabi unv hocasi
Soran+1 yılHelal olsun abine, hayallerinin peşinden gitmiş :)
+1 yılGeç olsun da güç olmasın :)
14 Yorumla
Soran+1 yılKardeş o lafta ya:(
- +1 yıl
Boşsan at mesaj konuşuruz bro
Soran+1 yılMesaj atamadım kapalıymış, önemli değil burdan konuşuruz ama çok vaktim yok bir ödeve bakıyorum da..
Üni çok önemli, geldik b ok gibi üniversiteye, bütün isteğimi aldı, zamanında istekli başarılı biriydim şimdi o eski halimden eser yok- +1 yıl
Sana anlatırdım kendi başarı hikayemi, hallet sen ödevini, işsiz olduğun an dm den ulaş bir ara. Açtım mesajları
+1 yılAz daha dur ordan emekli olursun ahhahaha
11 Yorumla
Soran+1 yılAlay etme hocam ya:/
+1 yılhiç bir eşy için geç değildir devam et..
017 Yorumla
Soran+1 yılAbi 30 a kadar evlenememek, baba parası yemek nasıl bir duygu olur tahmin edebiliyor musun?:/
- +1 yıl
walla ben evlenemedim.. ve ilkokuldan liseyi bitirinceye kadar kendi paramı kendim kazandım hatta eve pazar parası da veriyordum.. sabah simit satıyordum öğlende okula gidiyordum.. kitapalrımı defterlerimi giysilerimi hep kendim alırdım.. artık sende bir iş bul yarım günlük çalış yani :)
Soran+1 yılabim helal olsun sana be, valla çok taktir ettim (benim haddime değil ama)
abi odtü ya da itü yü kazanırsam çalışmak zor olmaz mı? yani hem dersler, hem çalışmak? olur mu dersin?- +1 yıl
zor olmaz.. yarım gün çalışacaksın zaten part time iş bulman lazım.. kolay bir şey yok mecbur çalışacaz
Soran+1 yılabi senin görüşünü almak istiyorum, ben bir ünide bir mühendislik bölümünden mezun oluyorum, zamanında güzel puan elde etmiştim, fakat ilk 10 bine girememiştim, o yüzden itü ya da odtü de güzel bir bölüm yazamamıştım.
okulda eğitim kötüydü, hiç beklediğim gibi değildi... bu yüzden mezun olunca 1 sene tekrar ygs lys sınavlarına çalışıp güzel bir başarı sıralaması elde etmek için çabalamak istiyorum, ve kazanabilirsem okumak istiyorum iyi eğitim alabilmek için..
sence bu zaman kaybı mı olur? direkt işe mi başlamalıyım? ama burdan başlarsam hayalimdeki iş yerlerine ulaşamam, alakasız yerlerde çalışırım gibime geliyor..
ama iyi ünide iyi eğitim alıp bende çalışıp başarılı olursam daha iyi olur mu diye düşünüyorum, ama bu dediğimi yaparsam 30 gibi bir yaşta mezun olacam, çok geç mi olur?- +1 yıl
Zor bir soru.. Yanlış yönlendirmek istemem.. Ama zaten Mühendis olacaksın diploman iyi. Okulda eğitim kötü olabilir ancak kendini geliştirebilirsin mezun olduktan sonra extra kurslara giderek üzerine katabilirsin. Hem çalışırsın hemde eksik yönlerini giderirsin.. Bana kalsa bir daha 4 sene okumaya gerek yok. Ama seni yakından tanımadığım için yanlış da yönlendirmek istemiyorum. Ama zaman çok önemli bunu bil. Tabi ki yüksek puan kaliteli bir üniden mezun olmak çok avantaj sağlar. Ama elinde bir mühendislik diploman var sonuçta bundan sonra kendi yeteneklerin ve tecrübe devreye girecek.. İnşat Mühendisi olursun ama bir sıvacı gibi tuğlacı gibi işin püf noktaları bilemezsin.. uygulamaya girdiğin zaman ilk başlarda baya tökezlerler bu inşaat mühendisleri :D Yani zamanı boşa harcamamaya bak derim 5 sene az değil..5 sene çalışsan süper tecrübe sahibi olursun ve kendini geliştirebilirisn extra kurslarla.. Ne mühendisi olucaksın?
Soran+1 yılmekatronik mühendisi oluyorum abi, ama önceden çok hedeflerim vardı, başarılıydım, azimliydim istekliydim her şeyden önce. Bir şey olduğunda ben bunu yaparım diyordum, ama bu üniversite beni çok kötü etti, eğitimi beklentimi karşılamadı, karşılamayınca ben her şeyi boşladım, son 3-4 senedir ciddiyim, yaşayan ölü gibiyim...
abi yanlış anlama ama, sıradan biri olmak istemiyordum hiç bir zaman. Yani hayatın yönlendirdiği biri değil, hayatı yönlendiren biri olmak istedim hep. Tekrar böyle olabilmek için yeniden sınavlara hazırlanıp elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum, itü ya da odtü yü kazanarak (tabi ilk 10 binde olursam)
ama zaman kaybından da korkuyorum.
Ama abi şimdi ben işe başlasam 1.5-2 milyardan alsalar, hayal ettiğim yerlerde çalışma ihtimalim çok düşük... Alakasız yerler olacak, beni şimdi kim alır savunma sanayi ye.
Ama diyorum ki yeniden şansımı denersem oraları kazanıp yüksek ortalama yapabilirsem belki olabilir:/
sen tecrübelisindir abi, 36 yaşındasın, senden sadece
Soran+1 yılsenden sadece fikir istiyorum, acaba sen ne düşünüyorsun diye.
:)- +1 yıl
Bak şimdi mekatronik mühendisi oluyorsun.. Burada bir 5 sene daha zaman kaybetmenin anlamı yok. Diplomanı iyi kötü bir yerde başla.. ondan sonra kendin bir proje üret. Robot yazılımda kendini geliştir. Projeni bitir bir robot kol yap ne bileyim kendini ispat edebileceğin bir şey ortaya koy o senin referansın olur.. Neyse bu konu uzun. Sen bana özelden facebook adresini ver ben sana oradan çok güzel şeyler gösterecem
Soran+1 yılAbi facebook falan da kullanmıyorum ki, sadece bu ks hesabı var, bir de mail hesabı.
abi mekatronik mühendisi oluyoruz da bişey değil ki bu, herkes iyi kötü okulda okuyor, her yerde üniversite var, iyi bir eğitim alamadıktan sonra...
ama itü odtü mezunları bizim gibi boş olmaz, onlar okulda da öğrenir..
mühendislik matematiği dersi bile slayttan okunarak geçti bizim okulda, tahtaya adam bişey yazar çözer, yok... böyle bir sürü ders gördük, bunlardan dolayı böyleyim.- +1 yıl
Walla abicim sen bilirsin ille okuyacam diyorsan.. Ama ben senin yerinde olsam okumam bu diplomayı alır bir yerde işe başlarım sonra kendimi geliştiririm neden diyeceksin internette dolu kaynak var... hangi yazılım dilini istiyorsan kaynak tonla.. ben kendi kendime Python öğrenmeye başladım.. Animasyon programında da baya ilerledim.. Pythonı öğrendikten sonra üzerine C++ koyucam.. zaten GitHub da dünya kadar hazır kodlar var... Mekatronikte elektronik devreler var senin kadar bilemem tabi... okuyacaksan sadece elektronik kısmı için oku derim... Yanlış yönlendirmek istemem okulda öğrenebileceğin yazılım dillerini hepsini okula gitmeden de öğrenebilirsin.. Onun haricinde diğer kısımları bilmiyorum.. Karar senin youtubedan ve googledan freelancer mechatronic diye arat bak neler göreceksin
Soran+1 yılpeki abi teşekkür ederim cevapların için, sağolasın
Allah yolunu açık etsin:)- +1 yıl
Şöylede yapabilirsin okursun ama freelancer olarak robot kol geliştirmeye bak derim.. Bunun için Raspberry Pi ile başla :)
Soran+1 yılraspberry pi ne abi? pic kit gibi bişey mi? bu arada onu ne ile programlayacağım? herhangi bir robot programlama bilmiyorum, biraz cosimir gösterildi okulda, biraz da c ve visual basic.
arduino mu gerek?
evet abi ya, okumak istiyorum ama okurken de ya yarı zamanlı çalışmak ya da kendimi böyle projelerin içine atmak, yazılım çizim falan. Hani geçmişten de bir tecrübe olacak ya, daha kendimi vererek okurum diye düşünüyorum, bir de ilerde içimde ukte kalmaz neden itü de okuyamadım falan diye.
abi çok araştırdım, geç yaşta okumak falan diye, ya inanabiliyor musun çoğu insan hayalinin peşinden git diyor, yabancı sitelerde.
ama biz Türk olarak biraz daha kısıtlı limitli düşünüyoruz sanırım.. yabancıların çoğu go for it diyor.
:)- +1 yıl
RaspberryPi arduino dan daha iyi aynı boyutlarda ama çok daha gelşmiş.. Hem oku hemde dediklerimi yap.. daha RaspberryPi yi bilmiyorsun ben hobi olarak ilgileniyorum sen meslek olarak ilgilendiğin halde bilmiyorsun.. RaspberryPi ile ilgili kitaplar var al oku nasıl programlamanacağına dair. zaten c dilin biliyorsun yanına c++ koy bir de ada dili var galiba robot yazılımla ilgili. kernel olarak linux Kerneli kullanıyorlar.. Nette kaynak dolu
- +1 yıl
Madem okuyacaksın amerikan üniversitelerine gitmeye bak orada daha iyi eğitim alırsın.. Yüksek puan al dediğim dilleri de öğeenmeye bak burs alırsın
Soran+1 yılTeşekkürler abi bilgiler için. Bu arada amerikan üniversitelerinden kastın odtü mü acaba? Yoksa amerika ya mı git diyorsun, para olsa burada durmam zaten de para yok :)
o üniversiteleri kazanda sen bir hele
01 Yorumla
Soran+1 yılSoruma cevap versen daha iyiydi, o üniversitelerde bir sürü bölüm kazanıyordum ama istediğim olmadığı için gitmemiştim
+1 yılDışarda kihayat daha güzel inan ki 😎
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani hocam? :-D
Eğitimin yaşı olmaz :)
04 Yorumla
Soran+1 yılAbi öyle ama, 30-31 yaşındaki tecrübesiz mühendisi kim işe alır ki:(
Soran+1 yılAma abi ben 30 da tecrübesiz müh. olacakken 24-25 yaşındaki adamlar bile 2-3 yıl tecrübeye sahip olacak:/
+1 yılşu an ne iş yaptığına başlı?
014 Yorumla
Soran+1 yılbir üni den mezun olacağım, ama beklediğim eğitimi bulamadım:( o yüzden tekrar denemek istiyorum
- +1 yıl
31 yaşına kadar baba parası mı diyorsun?
Soran+1 yılAbi öyle olacak gibi, ama hadi kendi imkanlarımla bir yerler buldum diyelim, ama yinede baba parasına ihtiyacım olur galiba. Daha okuyacak kardeşim de var peder emekli asgari ücret anca alır galiba bilmiyorum, annem de ev hanımı:/
- +1 yıl
bende onu diyorum kendi paranı kazanmaya başladıktan sonra daha mantıklı olabilir gibi geliyor
benim gibi.:) - +1 yıl
ya da benim eğitimime ayıracağı para ailemi kasmaz diyorsan eğitimin yaşı yok bence
Soran+1 yılAbi 39-31 yaşındaki tecrübesiz mühendisi adam yerine koymazlar ki, haksız mıyım? O yaşta tecrübesiz olursam 24-25 yaşındaki mühendislerin bile kapı köpeği olurum:(
- +1 yıl
öyle düşünme en kötüsü çalışır kpss de devlette mühendiz olursun yok alanda çalışacağım idealistim dersen o zaten kendiliğinden zamanla olur
Soran+1 yılDene mi dersin yoksa şu anki bitireceğim bölümle 1.5 2 milyar civarı paraya işe başla mı diyorsun?
- +1 yıl
şu an ki işin sana 1,5-2 bin lira para kazandıracaksa bitir işle birlikte götür derim hiiiç zor olmuyor
Soran+1 yılAma abi dediğim okulda istediğim bölümü kazanmak için lise öğrencisi gibi çalışmam gerek, yoksa orta yollu yerler kazanılır
- +1 yıl
az medeceksin artık ya da iki yıllık yazıp 4 e tamamlıyacaksın öyle bir secenekte var
Soran+1 yılEvet haklısınız abi
- +1 yıl
önemli olan kararlılık bence sen şu an kararsız sın
Soran+1 yılEvet abi öyleyim malesef, bütün arkadaşlarım okulu bitirdi çalışıyorlar, hal böyle olunca tekrar okumaya kalkmak çok zor geliyor
+1 yılKesinlikle gec degill..
01 Yorumla
Soran+1 yılAbi 30 yaşına kadar okumaktan bahsediyorum:( çalışmadan okumak
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYoo neden geç olsun
08 Yorumla
Soran+1 yıl30 31 yaşında tecrübesiz mühendis olmaktan bahsediyorum:/
- +1 yıl
Ya ha erken ha gec? :) yeter ki zorlanma zevkle yapacağın bir is olsun yaş sadece sayıdan ibaret hele ki egitim konusunda. Ayrıca dedigin uniler de Celal Bayar veya Adnan Menderes gibi unilerden de değil :D ODTÜ ITUden bahsediyoruz
Soran+1 yılYa öyle ama ya burada da umduğumu bulamazsam, kocaeli de öldüm psikolojim alt üst oldu, İTÜ ODTÜ diyoruz ana bunlar sadece Türkiye de bilinen okullar, yurtdışında anıldığını sanmıyorum:/
Soran+1 yılAma*
- +1 yıl
Senin mevzu derin beni asıyo :D benim düşüncem bu yönde yine de sen bilirsin
Soran+1 yılYine de teşekkür ederim, Allah yardımcın olsun..:/ :)
- +1 yıl
Sizinde :)
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim :)
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 734 cevap paylaştı. Geç olmaz dewamke
00 Yorumla
+1 yılAlakası yok
03 Yorumla
Soran+1 yılErken mi yani? :-D
- +1 yıl
Normal 45 yaşında ini okuyan anneler oluyor 30un nesi varmış
Soran+1 yılama bütün arkadaşlarım işe başladılar, ben hala okuyorum, millet evlenecek, ben tekrar okursam evlenmem zor olur, ya bilim adamı olacağım ya da aile adamı, tercih yapmam lazım bence
+1 yılNiye geç olsun..
01 Yorumla
Soran+1 yılMillet o yaşa kadar tecrübe edinmiş olacak... Ben tecrübesiz bir de o yaşta:/
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 30-31 yaşında İTÜ ya da ODTÜ de güzel bölüm bitirmek çok geç mi olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar