30-31 yaşında İTÜ ya da ODTÜ de güzel bölüm bitirmek çok geç mi olur?

30-31 yaşında İTÜ ya da ODTÜ de güzel bölüm bitirmek çok geç mi olur?
30-31 yaşında İTÜ ya da ODTÜ de güzel bölüm bitirmek çok geç mi olur?
Cevapla