Lisede hemşirelik okuyorsan yanma olayı yok üniversitede başka bölüm okursun okuyamadın diyelim tekrar sınava girer ordada tekrar kazanabilirsin :) yani elektrik okuyanda doktor bölümünü okuyabiliyor 2. üniversite ile açıköğretimden 2 sini birden bile bitirebiliyorsun
10 Yorumla
+1 yılo durum en son aldıgın dıplomaya bakar dıyelım ki a meslegıyle ılgılı dıploma aldın ıkı yıllık unı dıploması ama sonra dıkey gecış yaptın ve dort yıllık b bolumunu bıtırdın bu durumda en son aldıgın dıploma b dıploması oldugu ıcın a dıploması otomatıkmen ıptal olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanmaz. Lise diploması hemşirelik olduğu için KPSS'de veya özel hastanede hemşire olarak çalışabilir. Ama üniversite okumuş hemşirelere göre biraz daha az alabilir.
20 Yorumla
+1 yılHayır bende hemşirelik mezunuyum
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
+1 yılİlkokulda doktorluk okuduysa yanmaz, mühendislik okuduysa belki, tabi bir de ortaokulda kimya okumuş olması lazım. İşte çok karışık konular bunlar ya:((
10 YorumlaÖzel de çalışırsan kullanabiliyorsun devlete atanırsan da en son ne mezunu isen ondan başvuru yapıyorsun.
10 Yorumla
+1 yılSakın son okuduğun okulun diploması geçerlidir benim başıma geldi çokpişmanım
Hemşireliği seviyorsan okuyorsanda obölümü bırak diplomanı yakma
Endüstri meslekten elektrik yüksek okuldan mak res okudum başıma belayı aldım lise alımı çok olduğu için yüksek okuldan 80 birseneside 78aldım bir halta giremedim lise mezunu olsaydım kırkdefa tanmıştım helr okuyacağın yüksek okulsa aslağa gitme o bölüme diploman iptal olur00 YorumlaEskisi gibi katsayı problemi olmadıgı için istersen endüstri meslek ol ama çalış tıpı kazan fark etmez.
00 Yorumla
+1 yılbenim arkadaşm var :D hemşir olacaktı ama şimdi mühendislik fakültesidnde :D ya da biyolog felan olabilrisinn
10 Yorumla
+1 yılLise diploman olcak bitirdiğine dair yanmaz ama yine de bırakma hemşirelik gayet iyi kpss den bile az bir puanla istanbula atanabilirsin..
00 Yorumla
+1 yıltam anlamadım sorunu istersen özele yaz yardımcı olayım. hemşirelik okuyan yapan arkadaşım çok
10 Yorumla
+1 yılNiye macera arıyorsun ki git hemşire ol zamanlamalar düzelince gider üni de okursun
10 Yorumlayanmaz cunku sen onlardan kaarlı çıkıyosun sen orda unıv mezunu olarak bılınırken onlar lise mezunu olarak hastanelerde çalışıyorve senın unıv hayatın vr onların yokk
00 YorumlaAtanmak olarak başka bölüm bitirirsen üniveristede en son bitirdiğin bölümle atanırsın ama özel çalışılır mı bende bilmiyorum bilgisi olan?
00 YorumlaYanmaz diye düşünüyorum
00 Yorumlalise diplomanı sakladığın sürece hiç bişey olmaz.
00 Yorumlayanmaz
00 Yorumla
+1 yılHayır
01 Yorumla- +1 yıl
Kızım korkma kimse senin diplomanı yemez
galiba
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılsanmam
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar