Dershanedeki matematik hocam hiç anlatamıyor. Bunu ona söylesem ayıp olur mu?

Dershanede eşit ağırlık sınıfındayım. Ama ömrümde hiç matematik görmedim. Lisede sözeldim. Matematiği hiç bilmiyorum. Hoca ise ilk önce denklemlerden başladı. Anlatırken nasıl birisi soru çözer ya aynı öyle kendi soruyu çözüyor çözerken sesli konuşuyor sadece. Bu öyle olmalı sebebi felan bunları hiç söylemiyor. Yani anlayacağınız biri soru çözüyor biz onu seyrediyoruz. Ben anlamıyorum. Bunu ona söylemeli miyim?
Dershanedeki matematik hocam hiç anlatamıyor. Bunu ona söylesem ayıp olur mu?
Cevapla