ygs ögrencisiyim sivil havacılık ve kabin memurluğu okumak istiyorum ama okul bittikten sonra kesin işe alınır mıyım? sizce iyi kötü yanları neler?
Cevabın nedir?
Cevapla
Kesin işe alınırmıyım diye bir şey yok :) Önce kendini baya bir hazırlamalısın en kötü pre intermediate seviye ingilizcen olmalı sonrasında boy kilo oranın orantılı olmalı ve bu işi mülakatlara gitmeden önce baya bir araştırmalısın. İyi-kötü yanına gelince pek bir kötü tarafı olduğu söylenemez ama hafif stresli bir iştir her uçuştan önce toplantılar vs şeyler olur ama iyi yanı çoktur en iyi tarafı ise maaşıdır :) onun haricinde dünyayı geziyorsun daha ne istiyorsun :)
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSivil Havacılık okuyorum bende istiyorsan bilgi verebilirim
12 Yorumla
Soran+1 yılcok iyi olur
Cevap sahibi+1 yılProfili açıyorum özelden yaz
+1 yılHostes arkadaşım var, bir kere çok eğlenceli.
Yeni ülkeler, şehirler görüyorsun ve arkadaş ediniyorsun.
Olumsuz yönü ise düzenli bir hayatın olmuyor tek olumsuz yönü bu olsa gerek.10 Yorumla
+1 yılfotoğrafını görmeden iyi kötü yanlarını nasıl yazalım
04 Yorumla
Soran+1 yılmeslegin iyi ve kötü yanlarını soruyorum
- +1 yıl
malesef sadece yeteneğe bakmıyorlar güzeliyede bakıyorlar ondan mesela boy 165 üzerindeyse yaşında uyuyorsa 2 tane yabancı dilin varsa olur iyi yanı geziyorsun kötü yanı çok sabır gerektiren bir iş çünkü her yolcula ilgilenmen gerekiyor bir yolcudan şikayet alırsan kayıt ediliyor çok şikayet yüzünden işinden olabilirsin peygamber devesi sabrın olması lazım bu kriterler sende varsa olur
Soran+1 yılboy sınırı 160 yazıyo benimde 163 kilomda 50, yani cirkinim diyemem ama cok cok bir güzelliğim yok dürüst olmak gerekirse cok sakin sabırlı bir insanımdır ama iste yabancı dilim pek iyi degil a1 düzeyinde almanca bide ingilizce var iyi kötü
- +1 yıl
nereye başvuracaksın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
3Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılkesın alınırsın her ısın bı kotu yanı vardır ama ıyı yanı hayatını kurtarmıs olursun ben ucus egıtım okulunda gorevlıyım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKötü yanı ezik olmak. Pilot olmak varken neden hostes olur insan? Az daha çalış pilot ol?
011 Yorumla
Soran+1 yılezik dediğin insanlar kültürlü, gezip görmüş, kibar insanlar düzgün konusalım lütfen. pilot olmayı hiç düsünmedim kadına yakışan hosteslik bence.
Cevap sahibi+1 yılHavalı olan pilotluk ama? Zeka gerektiren de pilotluk?
Cevap sahibi+1 yılKadın pilotlara hayranlık duymayan yok çevrelerinde çünkü senin gibi kendilerini küçük görmeyip kaliteli iş tercih ediyorlar
Soran+1 yılişin havasında değiliz canım istediğimiz meslekleri okumalıyız. sen git pilot ol o zaman ne diyelim
Cevap sahibi+1 yılHemşire, hostes, öğretmen? Kadına yakışan bu diye diye bütün önemli meslekleri erkeklerin tekeline verdiniz. Bir meslekte cinsiyetleşme varsa uzak dur derim. Eril düzene hizmet ediyorsunuz o zaman.
Soran+1 yılbence sen git bir insaat mühendisi ol
Cevap sahibi+1 yılGenetik mühendisi olacağım. Ben virüs tedavisi falan bulurken sende uçakta hizmet edersin.
Soran+1 yılaynen sen beynini patlatırken bende gezerim :)
Cevap sahibi+1 yılÇalışan beyinler böyle durumlarda patlatıyor tatlım. Kafan basmıyor diye zor sandın heralde.
- +1 yıl
Hosteslik eziklik falan degil araştırmadan yazdigin ne kadarda belli ilk olarak pilot olmak icin milyonlarca tl gerekiyor okumak bile baya para istiyor parasini geçtim psikolojik acıdan ne kadar zor bir meslek biliyor musun? Hadi psikolojik kısmınıda geçtim kendi yasayicagin evi bile secemiyorsun daha neler neler varda bunlari sana anlatmasam daha iyi olur kisacasi pilotluk her ne kadar iyi bir meslek olsada çok fazla olumsuz yanı var ve kaldirmasi çok zor hosteslik ona gore daha kolay bi meslek ama o da kolay degil ve hiçbir meslek eziklik degildir bunu anlaman umarim uzun surmez
- +1 yıl
"Kadina yakisan" ? Kacinci yuz yildayiz ya mesleklerle cinsiyetin ne alakası var ablacım hatta ozellikle BIR KADINA hersey yakışır kendi cinsini asagiliyosun resmen ama asil asagida olan senin bu pis dusuncen
yabancı dilin iyi olmalı yoksa iş zor
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 501 cevap paylaştı. Omrun ucaklarda gecse de guzel is bence.
10 Yorumla
+1 yılPilotlar ve hostesler çok eğleniyorlar
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Hostes olmak istiyorum size göre iyi kötü yanlarını yazar mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar