Hemşirelik okuyorum ama ülkemizde çok değersiz bir meslek grubu. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Hemşirelik okuyorum ve 1 yıldrı staj yapıyorum. Çok huzur verici ve güzel bir şey aslında ama ülkemizde çok hor görülüyor sadece hemşireler değil sağlık sektörü. Bu konuda ne düşünüyorsunuz, bu kadar aşağılanmamız , hor görülmemiz hakkında?
Hemşirelik okuyorum ama ülkemizde çok değersiz bir meslek grubu. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla