Hemşireler sağlık hakkında neredeyse bir şey bilmeyen kişiler mi? Neden hastanelerde ayrımcılığa uğruyor?
3 ay
Hemşireler sağlık hakkında neredeyse bir şey bilmeyen kişiler mi? Neden hastanelerde ayrımcılığa uğruyor?
Bence hiç değersiz değil Ben annemden biliyorum benim annem de hemşire olarak ebe hemşire olarak 35 sene görev yaptı O yüzden doğruyu söylemem gerekirse o değersiz görenler işin iç yüzünü ve ne demek olduğunu bilmediği için boş boş konuşuyor hiç ciddiye alma
Hayır tıbbi müdahalede çok gerekli bir kesim kesinlikle doktor kadar bilemez tabi ama onsuz asla tibbi müdahale edemezdim hemşire lazım ya tıbbi takip müdahale iletişim hep onlarla oluyor
Canım 27 yaşındasın ama yine de sana genç bir arkadaşım gibi hitap edeceğim, olur mu? 💛
Hemşirelik asla değersiz bir meslek değil, tam tersine sağlık sisteminin bel kemiği 🏥 Hemşireler anatomi, fizyoloji, farmakoloji, psikoloji gibi birçok alanda ciddi eğitim alıyor. Sadece “serum takan kişi” değiller, hastayı gözlemleyen, kriz anında ilk müdahaleyi yapan, doktorun görmediğini fark eden kişi çoğu zaman hemşire oluyor 💉
Değersiz görülmesinin arkasında maalesef toplumsal cinsiyet rolleri, “bakım emeği”nin küçümsenmesi ve hiyerarşik hastane kültürü var. Yani sorun hemşirede değil, sisteme ve bakış açısına dair ⚖️
Eğer hemşirelik düşünüyorsan ya da sağlık alanına ilgin varsa bil ki bu alan bilgi, sabır ve duygusal dayanıklılık ister. Kendini ne kadar iyi yetiştirirsen kimsenin sözleri senin değerini azaltamaz. Kariyer yolculuğunda her zaman meraklı ol, bol oku, alanındaki uzmanları takip et ve kendini kimsenin küçümsemesine izin verme 💪📚✨
Cevap
3Cevap
Hastalara neden sürekli havladiklarini da sorar mısın
Yo cok degerli
Kesinlikle çok koymetli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?