Eskiden gelen lise mezunlarının hemşirelik yapmasıyla da hemşirelik sanki liseden çıkan doğru düzgün okumayan herkesin yapabileceği bir meslek gibi düşünülüyor ancak yeni uygulamada kendileri hemşire yardımcısı oluyor ve büyük hastanelerde hemşire kadar rol oynayamıyorlar sanırım ancak onlara da lafım yok yanlış anlaşılmasın. Günümüzde parası ataması fena olmayan nadir mesleklerden ancak ailem ve arkadaşlarım bana yakışmayacağını söylüyor çevremdeki birçok kişi tıp diş eczacılık yazarken ben bu şekilde kaldım fen lisesi çıkışlıyım ama iyi bölümleri kazanamadım sizce ne yapayım?
hemşire olanlar da cevaplayabilir mi mesleklerine bakışlarını?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer