Hemşirelik insanlar arasında küçük görülen bir meslek mi?

Eskiden gelen lise mezunlarının hemşirelik yapmasıyla da hemşirelik sanki liseden çıkan doğru düzgün okumayan herkesin yapabileceği bir meslek gibi düşünülüyor ancak yeni uygulamada kendileri hemşire yardımcısı oluyor ve büyük hastanelerde hemşire kadar rol oynayamıyorlar sanırım ancak onlara da lafım yok yanlış anlaşılmasın. Günümüzde parası ataması fena olmayan nadir mesleklerden ancak ailem ve arkadaşlarım bana yakışmayacağını söylüyor çevremdeki birçok kişi tıp diş eczacılık yazarken ben bu şekilde kaldım fen lisesi çıkışlıyım ama iyi bölümleri kazanamadım sizce ne yapayım?

hemşire olanlar da cevaplayabilir mi mesleklerine bakışlarını?

Hemşirelik insanlar arasında küçük görülen bir meslek mi?
Cevapla