eğitimi nasıl iyimi güzel bir bölümmü ?
iyimidir sizce :D
iyimidir sizce :D
İyi bir bolumde valla hemsireligi bosa okuyosunuz 4 yil benim ablam yasli bakim okuyor 2 yillik ilk yilinda staja basladi hemsirelik yapuyor bu sene mezun ve herseyi yapiyorlar igne yapma haklari yokmus guya onu bile yapiyorlar
bende sağlık meslek lisesi mezunuym 3 sene dersaneye gıttım çok sıkı çalıştım dersaneye gıtmek yeterlı değil ama ben lıseden berı hemşirelık hacettepe unıversıtesını hedeflıyodum tabı stajlar yoruyo da 4 yıl kazandığım için hemşire olmak zorunda kaldım
Hayirlisi olsun bu iyiymis senin icinde
Hacettepe sağlıkta öncü bir okul sonuçta harika iyi olmasını sorgulaman yanlış 🙈
Hemşirelikten çıktığın gibi iş bulursun hatta çıkmadan bulursun
Cevap
3Cevap
Yerinde olmayi cok isterdim
çok iyi çokkk sorulurmu ya
eve güzel bir bölüm kaçırma
Bence gayet iyi 😇😇
üni iyi orası kesin
iyi güzel
iyi.

En İyi Cevaplar