Dış Ticaret Önlisans bölümünü bitirdim. Açıköğretimle dikey geçiş yapıp hangi bölüme geçmeliyim sizce?

Geçeceğim bölümlerin hepsine baktım genelde hepsinde Fransızca Almanca falan var.
Zor olur mu acaba? Yardımcı olur musunuz?
Dış Ticaret Önlisans bölümünü bitirdim. Açıköğretimle dikey geçiş yapıp hangi bölüme geçmeliyim sizce?
Cevapla