YARDIM LÜTFEN! !! 2 yıllık aşçılıktan sonra 4 yıllık gastronomiye geçilir mi? ?

Merhaba, merak ettiğim bir şey var.
2 yıl meslek yüksek okullarında Aşçılık bölümünü bitiren bir öğrenci dikey geçiş sınavı ile 4 yıllık Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümüne geçiş yapabilir mi? Yani 4 yıla katlayabilir mi? Mümkün mü? Şimdiden Teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
İkinci seçeneğim olan Çocuk gelişiminden okul öncesi öğretmenliği bölümüne girebiliyor muyuz acaba?
YARDIM LÜTFEN! !! 2 yıllık aşçılıktan sonra 4 yıllık gastronomiye geçilir mi? ?
Cevapla