İşletmeden psikolojiye geçiş yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Merhaba herkese :) Ben ingilizce işletme öğrencisiyim. Hazırlık bitti bu sene bölümüme başlayacam ama ben işletme değil psikoloji okumak istiyorum yani kararım değişti. Okuduğum üniversitenin psikoloji bölümü benim 7 puan fazlamla kapattı. Acaba hiç işletme bölümünde vakit kaybetmeden geçiş yapabilir miyim?
İşletmeden psikolojiye geçiş yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Cevapla