Makine mühendisliği okumanın -özellikle bayanlar için- dezavantajları nelerdir?
En iyi üniversite hangisidir?
En iyi üniversite hangisidir?
makine okumanın zorlukları:
1) makine en zor mühendislik. dersleri çok ağır.
2) makinenin çalışma alanları çok geniş dolayısıyla okudla alacakları teorik bilgi de fazla. çok farklı alanlardan anlamak zorunda kalıyorlar.
3) en büyük para kaynakları uzak hes baraj power plant şantiyeleri şeflikleri falan...
kadın için zorlukları;
1) makine en zor mühendislik. dersleri çok ağır.
2) makinenin çalışma alanları çok geniş dolayısıyla okudla alacakları teorik bilgi de fazla. çok farklı alanlardan anlamak zorunda kalıyorlar.
3) en büyük para kaynakları uzak hes baraj power plant şantiyeleri şeflikleri falan...
4) okulu ve iş ortamları erkek yoğun olacak.. kadında çok var ama 100 kişinin 30u kadın 70 i erkek olacak.
Çok erkek var bizim Mimarlık ve mühendislik fakültesinde, ama şaşırtacak kadar fazla kız da var. Makine değil de endüstri seçseydin, makine mühendisliği kız mesleği değil, bunu pozitif olarak söylüyorum. Biri sana çalışma ortamını anlatsın
Ama makine seviyorum endüstri değil :(
Haklısın
itü odtü birde yıldız teknik
Cevap
12Cevap
avantajı var sınıftaki en güzel kız olursun çünki muhtemelen sınıftaki tek kız olucaksın
Kariyer yönünden sordum.
işsizz kalırsın büyük bir şrkete girersen belki iş bulursun oda mini etek ve dekolteyle
Ben odtüden mezun olsam, itüden mezun olan adamımı alırlar beni mi?
odtü
E ozaman :))
odtü okusanda fark etmez işin gereği bu erkek çalışma ortamında daha fazla kalır kadın kalamaz kadın evlenince çalışamaz damgası var
Şimdiki erkeklerin hepsi paragöz, mühendis maaşını duysa beni şantiyeden çıkarmaz :D
o öyle olmuyo ya işte bide boş ver büro yönetimi oku müdür ol daha rahat
Öyle şeyleri sevmiyorum
ozamn makine okucaksın gerçekten hevesin varsa iş ararsın 1-2 yıl bulursun ya da kpss ile memur olursun ar-gede
Bakalım..
150 erkegn içinde sen kalrsn sonradan seninde biyiklarn cikmaya başlar
Çocukmusunuz siz?
Seninde bıyıkların çıkar ne demek güzel kardeşim?
Ya elektrik var bilgisayar var ne yapcan makineyi :)
Makine daha kapsamlı..
Emin misin? Elektrik elektroniği bir araştır.
Ama makineciler mekatronikde görüyor?
Ya senin gönlünde makine var anlaşılan :) Sana başarışar dilerim termodinamikle iyi anlaşırsın umarım.
Çok mu zor
bayanlar için zor bir bölüm, yani çalışma ortamı zor
Mesela ne zor, mühendis alırken neye bakarlar bir bayanda biliyor musunuz?
Fabrikalarda illa bayanda vardır
😪😪😪
Kız oranı çok düşük sorun olmaz diyorsan yaz derim. Üniversite için sadece makine değil mühendislik için İtü, Odtü en iyisidir.
genelde bayan azdır mühendisliklerde endüstiri ve gıda haric tabiki odtü
Bir kızın makina mühendisliği okuma hayaliyle...
Bir erkeğin hemşirelik okuma hayali kesinlikle aynıdır!!! 😂
İtirazı olan? :D
Ajdar da makine mühendisi. Gerisini sen düşün. :):
Trakya üniversitesinden mezunmuş, ona pek mühendis denemez..
İtü veya odtü harici ise okuma
Ne yaptın hangi bölümü seçtin.
Bıyıkların çıkar
İş bulaman
odtü.

En İyi Cevaplar