Şişecam fabrikasında mühendis pozisyonunda çalışan varmı?

nasıl memnunmusunuz çalışma şartlarından ne kadar aylık alıyorsunuz
Şişecam fabrikasında mühendis pozisyonunda çalışan varmı?
Cevapla