nasıl memnunmusunuz çalışma şartlarından ne kadar aylık alıyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
zor bulursun bence burada. ama şişecam iş bankası kuruuluşu o yüzden ciddi bir firmadır muhakkak.
00 Yorumla
Tanidigim var. sirketten memnun. maasini sorarim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
5Cevap
+1 yılteklif geldiyse kacırma
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen inanıyor musun bu sitede böyle biri olacağına?
014 Yorumla
Soran+1 yılneden olmasınki
Cevap sahibi+1 yılNeden olsun ki?
Soran+1 yılçokmu büyük bir şey memurlar varsa neden bu işte çalışan olmasınki anlaşılan büyük iyi bir firma
Cevap sahibi+1 yılMrmurun işi gücü olmaz, boş zamanı olur girer. Hem öyle yüksek bir statümüz yok ama mühendisin falan burada olma ihtimali yok bence
Soran+1 yılben mühendisim şişecamdan çağırdılar o yüzden soruyorum nasıl diye
Cevap sahibi+1 yılSen yeni başlıyorsun ama. Hem git ne olacak sanki? Sırtında taş taşıtmayacaklar ya.
Soran+1 yılbende kararsız kaldım kpss ye hazırlanmayı düşünüyorum 2016 sınavı için çalışssam iyi mi olur kötümü hazırlanma açısından
Cevap sahibi+1 yılşimdi devlete sırtını dayamak en iyisi. İşin garanti ama Kpss'ye hazırlansan 1 sene boyunca boş boş oturacaksın. Ayrıca kazanamama ihtimalini de düşün. Kazanamazsan yine beklemek zorunda kalacaksın
Soran+1 yılyani çalışayım diyorsun başka özel sektörde bir iş daha buldum fakat ailem garantin olsun devlet olsun diyor sana kalımış bir şey diyor 2 işi bir arada yürütürsen git diyorlar çok kararsız kaldım
Cevap sahibi+1 yılÇok zor değil bence. Hem çalışıp hem Kpss'ye hazırlanabilirsin. Ailenin de dediği gibi en iyisi devlet ama olmayınca ne yapacaksın?
Soran+1 yılsen çalışıyormusun
Cevap sahibi+1 yılEvet. Memurum. =)
Soran+1 yılmemursun ama bu sitede dolanıyorsun
Cevap sahibi+1 yılŞu an işim yok. :)
sanane ne pacan paramizj
00 Yorumla
+1 yılbursa fabrikasında mı?
04 Yorumla
Soran+1 yıltuzla
- +1 yıl
anladım bursadaki çalışanlar pek memnun değilde ondan dedim
Soran+1 yılmühendis için iyi değilmi makina mühendisiyim
- +1 yıl
pek bir bilgim yok açıkçası grev falan yapıyorlar arada
Gizli Üye(30-35)+1 yılıyı ıs degıl kardes
01 Yorumla
Soran+1 yılnedenn
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Şişecam fabrikasında mühendis pozisyonunda çalışan varmı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar