Endüstri Mühendisliği nasıl bir bölüm? Mesleği yapan ve okuyanlar yorum atabilir mi?

Lys sonuçları dün açıklandı. İlk 30 bine girip sağlık alanında tercih yapmak istiyordum ama malesef 39 bin geldi olması imkansız gözüküyor. Ben Kocaeli de yaşıyorum. Ailem burada okumamı istiyor. Mf4 44 bin kocaeli endüstri tutuyor. Yazmalı mıyım? Nasıl bir bölüm? İş imkanları nasıl? Her yıl çok mezun veriyor sizce gelecek vaat ediyor mu? Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim :))
Endüstri Mühendisliği nasıl bir bölüm? Mesleği yapan ve okuyanlar yorum atabilir mi?
Cevapla