Mezun olacağım ama hiçbir şey bilmiyorum.. Hiçbir bilgi birikimim yok, dersleri geçtik ama sıfırım!!! Detayı okuyup cevaplayın sevinirim?

Sizce de Türkiyede sayılı 2, 3 üniversite dışında mühendislik okuyanların çoğu sıfır değil mi?
Mezun olacağım ama hiçbir şey bilmiyorum.. Hiçbir bilgi birikimim yok, dersleri geçtik ama sıfırım!!! Detayı okuyup cevaplayın sevinirim?
Cevapla